fölar filiduttan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: fölar filiduttan?

Haha vad alla ynglar av sig, nu hittade jag en gammal klasskompis till mig också, hon har fött en flicka den 1/1.

Herrejessus man kanske skulle se till att skaffa sig en till, min lilla börjar ju bli gammal nu.

Lånar Knapp..

Enligt 1:a handsuppgift så stämmer det att Filiduttan igår kväll fick en flicka ....

GRATTIS

Grattis filiduttan till eran guldklimp :banana:

Lova vägde 4170 och var 53 cm lång :)

Gandalf skrev:
Fick förresten en ingivelse och måste gissa i sista sekunden (ja, förhoppningsvis ;) ): Pojke 4150 g och 53 cm
Kom jag närmast eller? :banana: (ja förutom könet då.. men det är ju en petitess)

GRATTIS!! :bump:

Hehe...så min gissning op 4100 och 52 cm va inte sååå långt ifrån :p

OJ GANDALF! ;) Du va mig en hejjare på å gissa!!!

Såg nu att dom måste haft det lite stressigt på förlossningen...:eek:

Lova kom 21.07 och nästa knodd 21.08!!!!

Jag har kontakt med dom 2 som fick samma dag som mig på HUDDINGE sjukhus i STOCKHOLM och vi har runt 7 timmar mellan födslarna :D

*Knapp lån*

Ett jättestort grattis till Lova! Hoppas allt är bra med er alla!

Grattis filiduttan och wingil till era söta tjejer!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 533
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 511
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka