Skaffa barn utan karl?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Skaffa barn utan karl?

ainasoja skrev:
Det är samma starka, söta smultron men nu har hon släppt fram sitt underbara inre :)

:love: shit vad glad jag blev nu!!!!!!
Jag hade nästan glömt bort att jag skrivit den här tråden, var så himla länge sen jag var online.
Tusen miljoner tack för de varma orden, från dig också, du som har sett mig både "före" och "efter" liksom! ;)

beträffande skaffa barn utan karl planerna så har jag väl kommit fram till att skaffa barn ensam verkar rätt så trist. ska hitta mig någon att skaffa barnet med först ... sen kommer det övriga byråkratiska problem, för att citera Inte_Ung, brist på simmare ...
 
Sv: Skaffa barn utan karl?

Kommer du i framtiden ha kontakt med barnets far? Jag skulle gjort det om jag var i din sits.. så att h*n får träffa sin pappa. Alltså om du inte går till en spermabank då.. utan om du "träffar" någon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 905
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag börjar bli såpass gammal att det börjar bli osannolikt att jag skulle hinna skaffa barn med en partner. Jag måste ju då först hitta...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 096
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 025
Senast: cirkus
·
T
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder, att skaffa barn och allt vad detta innebär. Jag sitter och har massa funderingar, och har haft en lång tid nu...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: Tamzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp