Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
  • Låst
Övr. Barn Alla ni som klagat på att folk tar sig friheten att känna på Er mage stup i kvarten! Här kommer lösningen...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: AnnaKarinA
·
S
  • Låst
Övr. Barn Halva dagen har jag stått och lagat hemlagad mat till min 6 månaders. Alla möjliga sorter och gott blev det. :d När sen sambon kom hem...
Svar
11
· Visningar
1 121
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag tog över datorn efter sonen, som är 11,5år, så passade jag på att kolla vilka sidor han varit ute på under några dagar...
2
Svar
20
· Visningar
3 641
Senast: fjolltroll
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur gör ni? Låter ni barnen sova hela nätterna i er säng eller håller ni hårt på att de ska sova inne hos sig? Våra tvillingar sov...
2
Svar
28
· Visningar
2 157
Senast: KisseNova
·
P
  • Låst
Övr. Barn Jag förstår att det är olika. Men när ungefär är det magen börjar synas? MVH
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: Lovis
·
  • Låst
Övr. Barn Vagn och babyskydd är avklarat. Nu är det dags för sängar och skötbord. Några "bra-att-ha-tips"? Är dyra sängar så mycket bättre än...
2
Svar
22
· Visningar
3 512
Senast: Timsetim
·
  • Låst
Övr. Barn *Pysselsugen* Jag vill göra om i Willes rum, just nu är det blå/grå tråkiga tapeter och jag vill ha ett mysigt rum...:D Har ni inga...
Svar
9
· Visningar
2 538
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Efter 3 månader ska jag sluta amma. Och eftersom jag är en ganska lat och bekväm person så har jag nu insett hur mycket extra jobb det...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 334
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn jag har redan en väldigt stor gravidmage, går in i månad 5 om en vecka men skulle jag säga att jag gick in i månad 7 tror jag ingen som...
Svar
9
· Visningar
11 458
Senast: Lupin
·
U
  • Låst
Övr. Barn För första och kanske enda gången i sitt liv är man ju faktiskt riktigt fri att göra (nästan) vad man vill när man nu är mammaledig. Min...
Svar
13
· Visningar
4 095
Senast: ulda
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag ska börja med att säga att jag inte är någon mamma. Det är kanske rätt så avgörande för detta som jag funderar på ;) Vi var hos...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Åkte in på förlossningen i tisdags (man ska visst vända sig dit från v 22) för undersökning pga småblödningarna. Efter fem dagar i rad...
Svar
9
· Visningar
6 628
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Hur många har 13åringar här??? Hur i 17 ska man förstå sig på dem?? Jag har en pojke som blir 13.... han har jag inga större problem...
Svar
18
· Visningar
3 088
Senast: kristibrud
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag provat Aloe vera propolis på min son. Aloe vera ska ju hjälpa mot allt, men inte mot hans röda kinder. De är liksom lite...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Satt i min ensamhet innan sambon kom hem från jobbet och fundilurade på hur otroligt häftigt det måste kännas sådär när nio månaders...
2
Svar
22
· Visningar
1 734
Senast: Girasol
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..och jag funderar på om jag kissade på mig eller vad som hände... :crazy: :o vaknade inatt och var jättekissanödig, gick på toa och...
Svar
15
· Visningar
3 957
  • Låst
Övr. Barn ... fastän man vet att man har en ärftlig sjukdom, och om ett barn redan bevisligen fått sjukdomen i fråga? Denna artikel fick mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 103
Senast: Roheryn
·
H
  • Låst
Övr. Barn Har (äntligen??) fått mens. Fick den i torsdagskväll. Å fy tyyyyysan va ont det ska göra då!!! :crazy: Brukar ha ont, men nu.. AJJJJ...
Svar
13
· Visningar
3 500
Senast: Heira
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har en femtonårig dotter som så snart hon kan går in på nätet o surfar på msn eller Lunastorm o.s.v alltså chattar hela tiden i flera...
2
Svar
21
· Visningar
1 717
Senast: todde
·
  • Låst
Övr. Barn Funderade lite efter den andra tråden som handlade om att vara nykter när man har sin barn ut på kvällen för att kunna hämta dom...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Moej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp