Surfa på nätet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Surfa på nätet

Ojojoj....precis likt min dotter som också är 15! Hon brukar tom säga det själv..."jag har inget liv", lever bara framför datorn genom lunar-vännerna :( Nu har hon dock träffat en kille så då blir det ju lite mindre datoranvändande....dom dagar som hon träffar honom iallafall, men annars så sitter hon där och klicka fram och tillbaka på lunarstorm. Hon skiter fullständigt i hur hennes rum ser ut, hon bryr sig inte om sin ödla.....(som tur är så behöver dom inte äta varje dag), hon tror dessutom att datan är hennes! Jag vet jag har misslyckats...hon är fruktansvärt bortskämd och jag är alldeles för snäll! Men jag orkar inte med alla gräl..... jag gör hellre sakerna själv, och det är sååå fel, jag vet! Hon kan även gå på mig fysiskt om jag säger ifrån på skarpen, hon låg i sin säng häromkvällen och svarade emot mig sen knuffade hon till mig i bröstet med foten! Men de är mitt fel..jag har varit alldeles för snäll mot henne alla år....en riktig curling-förälder är vad jag är :crazy:
 
Sv: Surfa på nätet

En kort fråga är dom tvillingar :rofl: Jag känner igen detta. Ja det är väl som du säjer vi föräldrar som har misslyckas. Det är väl dags att ta itu med detta eller hur även om vissa tonårsmonster är skarpare än andrar. Det skrivs mycket om barnens rätt i samhället men man glömmer kanske föräldrarnar i samhället. Det är faktiskt skillnad att vara förälder nu än det var för. Tänk vad frestelser det finns idag för ungdommarnar. Inte lättare att vara ung idag än det var för heller. Svårt att lösa :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 340
Senast: Wonna
·
IT & mobiler Vet inte vad som är felet,och jag har typ noll datavana,kan slå av och på,och surfa på nätet och vara på msn..:D Vi bor 3 stycket i...
Svar
4
· Visningar
2 167
Senast: Ylva86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp