Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dop
Övr. Barn Hur gör man rent praktiskt när man ska döpa? Vem pratar man med? Vad kostar det? Vilka "måste" man bjuda enligt er? Måste det gå ut en...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Min bm berättade redan vid inskrivningen att de var gentila med sjukskrivning vid tvillinggraviditeter, men jag har varit hurtig och...
2
Svar
21
· Visningar
1 827
Senast: Nidorina
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min son är nu 8 månader gammal och han vägrar att krypa:mad: . Hur tar han sig fram då -jo han rullar:rofl: . Han rullar hit och dit...
2
Svar
26
· Visningar
5 247
Senast: Carolus
·
K
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet var man kan köpa band eller skivor med gympa för barn under 5 år? Är alltså ute efter ett band/skiva där musik spelas...
Svar
6
· Visningar
2 233
Senast: Leonilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vad händer egentligen om man tar sina p-piller, men blir gravid utan sin vetskap och sedan fortsätter ta dem som vanligt? Jag läste att...
Svar
9
· Visningar
7 346
Senast: Mysaan
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har varit ute för att apotekets gravidtetstester har visat fel? Jag har haft oskyddat sex sen veckan innan jul, då...
2
Svar
22
· Visningar
2 422
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Vad har barn av idag för hjältar att se upp till? När jag växte upp var det ju de akiva inom Greenpeace&Plogbilsrörelsen. PÅ tv var det...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i 11-12 veckan. Förra veckan vart jag inlagd på Sahlgrenska under 4 dagar pga att jag har gått ner 10 kg på 5 veckor och...
Svar
9
· Visningar
6 625
Senast: Girasol
·
T
  • Låst
Övr. Barn jag VET att det är jättevanligt men jag håller på att gå åt här känns det som. Varje dag, med 5-30 minuters mellanrum (går i perioder...
Svar
12
· Visningar
1 384
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn det känns som om jag har fått tillbaka foglossningsbesvären jag hade när jag var gravid (lillskruttan är 1 år) nu när jag har börjat med...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: ulda
·
E
  • Låst
Övr. Barn Det verkar som om mensen kommer punktligt denna månaden. :smirk: Ska i säkerhets skull testa i dagarna, för att inte riskera ngt. Är...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har mina barn fått dagisplats och håller på att skolas in för fullt nu. Har varit där en gång och då gick det hur bra som helst...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: giffan
·
  • Låst
Övr. Barn Bäbisar (kort) Har den 11 nov blivit moster till en liten kille, har nog aldrig blivit så kär i någon/något så fort. Han ska heta...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 324
Senast: oz_joj
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hjälp, min lille älskade son har börjat stamma! Speciellt å, ä, ö är svåra, han kan stå länge innan han väljer en annan väg s a s eller...
Svar
12
· Visningar
5 025
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är ni som föräldrar? Ger ni lätt efter för ungarna för husfridens skull eller för att det är svårt med att få tiden att räcka till...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: Björk
·
C
  • Låst
Övr. Barn Detta är ingen fråga eller något sådant. Kanske mer en tankeställare om att allt inte blir som man tror.:cry: Jag har en kompis som...
Svar
5
· Visningar
1 169
B
  • Låst
Övr. Barn Läste i GP häromdagen tat de har extremt många fall av spädbarn som fått RS-viruset i år. Flera fall varjedag läggs in på sjukhus och...
2
Svar
31
· Visningar
2 927
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är sjukskriven 50% och föräldraledig 50%, sambon är 100% arbetslös. Pga ekonomin kan inte sambon ta ut 50% föräldraledighet, kan vi...
Svar
15
· Visningar
3 311
Senast: Sparkling
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag började med p-piller för några år sedan då jag träffade min nuvarande sambo. Jag minns inte riktigt exakt men under den tiden gick...
Svar
8
· Visningar
3 096
Senast: Tippan
·
  • Låst
Övr. Barn Idag ska vi på UL. Det ska bli så spännande att få se den lill*. Vi har iofs gjort två VUL redan pga blödningar, men då var vi så...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: AnnaKarinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp