Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ja berätta om när era barn lyckats kladda ner sig som mest (jag bannar mig själv att jag inte lyckats ta en bild) Förra helgen när...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Smulan75
·
  • Låst
Övr. Barn :banana: kl 21.07 den 1 januari tittade Lova ut genom genvägen (snitt)! Äntligen hemma! Tack för alla pushningar och stöttningar, nu...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 852
Senast: Mammadutt
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har en liten undran till er med barn/tonåringar som har sällskap med eller umgås med vänner som har dåligt inflytande på dem eller som...
Svar
16
· Visningar
2 690
Senast: Poppan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar alla helger vara över och den grå varadagen ramlar över oss, så vore det inte läge för en liten träff på Myrstacken i Västerås...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Snurrfian
·
S
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur det fungerar? Fick ju en dotter för snart 7 mån sedan. Började med p-piller Cerazette när hon var 3-4 mån och har...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Baka_kun
·
  • Låst
Övr. Barn När de är 1 år ska de kunna säga tre ord har jag läst nånstans. Inför ettårsdagen tränade vi henne och slog vad om hon skulle säga mamma...
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: horselove
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni om vikarie på dagis i största almänhet? Skulle ni tycka det var ok om det fanns en i personalen på eran dotters/sons...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 331
Senast: Stollan
·
U
  • Låst
Övr. Barn ...för idag ska jag gå ut utan barn! Vid 19 ska jag på middag tillsammans med mina jobbarkompisar och jag ska INTE ha med Sara. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 809
Senast: Timsetim
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är nu lite nyfiken på hur tidigt ni märkte av tecken på era graviditeter... och då menar jag andra tecken än att mensen uteblir...
2
Svar
28
· Visningar
73 851
Senast: mor_anna
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och sonens pappa har hittills haft delad vårdnad, varannan vecka och således har inget underhåll betalats ut. Nu ska jag flytta och...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Bubbla
·
M
  • Låst
Nej
Övr. Barn Lagom till tvåårstrotset har nu dottern lärt sig säga klockrent Nej som går genom märg och ben. Det går inte en minut utan att detta...
Svar
12
· Visningar
1 018
Senast: mizz
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man tänka på när man gör sin egna barnmat passande en 8 månaders baby? Är det ok att bara ta lite av varje och koka ihop det...
Svar
7
· Visningar
1 629
Senast: giffan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vår son har lite lätt darrning någon gång per dag i höger ben. Framträder oftast när han ligger på skötbordet. Någon som varit med om...
Svar
9
· Visningar
12 895
Senast: Dito
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har problem, Stina och jag alltså. Hon vill äta ofta, ofta på em och kvällar och det räcker inte min mjölk till för. Däremot har jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 995
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Lilla dottern, tre månader just idag:love: , använde nappen mycket och intensivt från ca 3 veckors ålder fram tills för två veckor...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i v24 och tycker redan att det är sååååå drygt. Jag har redan en jättemage och har gått upp 9 kg i vikt!! Var iofs...
Svar
14
· Visningar
1 190
Senast: MoonFlight
·
W
  • Låst
Övr. Barn Får man skjuta sitt barns pappa? I oktober innan hon föddes ville han skriva faderskapsintyg mm så allt var klart och dela vårdnad och...
2
Svar
31
· Visningar
3 081
Senast: wingil
·
F
  • Låst
Övr. Barn Men............jag har världens dåligaste samvete för jag kan verkligen inte sluta röka helt tvärt. Jag har dragit ner från ca 10/dag...
2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Trissa
·
  • Låst
Övr. Barn trodde ju nu när vi har barn nummer 2 att man hade fått kläm på det här med föräldrapenningen.. men efter ett samtal med...
Svar
13
· Visningar
5 134
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn Var är du? Har bebben pluppat ur, eller vad är det som tagit din uppmärksamhet från Buke? :)
2
Svar
35
· Visningar
2 368
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp