Myrstacken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstacken

*KL*

Passar den 30/1? Det är väl en måndag?

Jag har all tid i världen att gå på Myrstacken så vi kan fast ha två träffar där den veckan ;)
 
Sv: Myrstacken

Den 30/1 är jag ju ledig!!! :banana: men ska till allergi läkaren med Wilma kl.10.45 , så jag tror tyvärr även den måndagen går bort, antar att ni säkert träffas på förmiddagen.
Men blir det fler träffar tar jag gärna med mig mina små troll, har aldrig varigt på myrstacken, men det låter kul.:rofl:
 
Sv: Myrstacken

Madick kunde bara på efm så det blir nog en efm. Så då fungerar det för dig!!
Jag är hemma då, antagligen helt slut så det är perfekt att elin får röja av sig...:D
Ska vi spika 30/1 som första träff?
 
Sv: Myrstacken

Japp, jag är på den 30/1. Hämtar ungarna 12.40 och kommer direkt efter det, så jag borde vara på plats nångång runt 13.15.
 
Sv: Myrstacken

Jag ska försöka komma jag med. Men jag kan inte lova något än...
 
Sv: Myrstacken

Visst det tycker jag :banana: :banana:
Tar nog runt en timme för mig att köra till V-ås, men även jag borde kunna komma runt 13 tiden om allt går som det ska hos läkaren.

Men lite praktiska saker, kostar det något att komma in? Vad i så fall? Hur är priserna i fiket? Finns det så man kan få mellis/lunch till barnen?

Vilka åldrar har era barn?
Som ni säkert kommer ihåg så är Kevin 5 år (fyller 6 år i november), Tilde fyller 3 år i mars och så Wilma som fyller 1 år i februari.
 
Sv: Myrstacken

Ja just det någon som kan ge en bra vägbeskrivning?? Kommer på motorvägen från Eskilstuna, vart ska jag sen??
 
Sv: Myrstacken

det är väl inträde för barn över en viss ålder...
hmmm hittade det här på nätet:

Barn 1-2 år: 30 kr.
Barn 2-10 år: 55 kr.
Lekhus för barn upp till 10 år. Hoppborg, bollhav, aktivitetsställning, café, billand och babyhörna.


jag har väl med mig Robin 6,5 år och Emma 1 år... och så min 38-åriga chafför...:D
 
Sv: Myrstacken

Jag tror nog att vi också kommer. Jag är ledig (ska ut natt) så tid och datum passar.

Min dotter är 4,5 år.
 
Sv: Myrstacken

Äh, jag kom på att hon har ridlekis på måndagar, så vi får hoppa över träffen. Men hoppas att ni har kul!
 
Sv: Myrstacken

Du kan svänga in på den gamla vägen vid Dingtuna och ta den in till Myrstacken det är nästan lättast att förklara då.


När du närmar dig Västerås på den gamla vägen så kommer det en bilaffär på din högra sida, ca 2 km efter den så kommer det ett rödljus, det är det första som finns efter Bilaffären så du kan inte missa den.

I rödljuset ska du ta vänster och direkt efter det höger, det ligger en JET mack och en Lidl affär där, du ska köra förbi JET och in på LIDLs parkering. På ena sidan av parkering kommer du nu att ha Lidl och på den andra har du Myrstacken, det är en rutchkana utanför så det ska inte vara så svårt att se den, hoppas jag.

Jag har gjort en liten karta och jag hoppas att du förstår vad jag menar :D Jag har iallafall gjort ett försök.

Om du vill söka på www.eniro.se så heter gatan Gjutjärnsgatan 5, lycka till!

Vgbeskrivning.gif
 
Sv: Myrstacken

jag hade ju gärna kommit om det inte vore för att AF nu stoppat in mig i en av sina käcka åtgärdsprogram, med start måndag. Hoppas ni får en riktigt trevlig stund dock!
 
Sv: Myrstacken

Ahh, fel vecka... Sonen är hos pappsen... Kanske kan låna ett par timmar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 712
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: Trassel12
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 854
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
4 213
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp