Jag prickade 1 januari!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag prickade 1 januari!

:bow: :bow: :bow:
SKITASÖT unge!!! :banana:
Massor med grattis och lycka till önskas heeeeela familjen Dutt!!! :bump:
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Nej vilken sötunge liten tjej:love:
Grattis till eran lilla familj :banana:
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Grattis och välkommen i gänget!!!
Håller med de andra, verkligen skitsöt! :d



/Jossan
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

GRATTIS, GRATTIS!!! Vilken underbart söt liten tjej du fick! Sköt om er! :bow: :banana:

/Timsetim
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Vilken fin unge :). Synd bara att hon föddes så tidigt, har själv en i klassen som är född 1/1 -91, men han går ändå med oss nittior. Lite högre krav på honom, alltså.
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

När man föds i slutet eller börjar på året så får föräldrarna bestämma själva vilken årskklass barnet skall gå i.
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

*knapplån*

Grattis till dig och pappsen :) Som någon annan skrev, du vet vad du har att vänta dig i tonåren!
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Carolus skrev:
När man föds i slutet eller börjar på året så får föräldrarna bestämma själva vilken årskklass barnet skall gå i.

så min som föddes nyårsafton kan man bestämma kull åt?
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Japp, ska du kunna! :) Kan kanske vara lite olika bestämmelser beroende på vilken kommun du bor i.
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

YorkWann skrev:
Japp, ska du kunna! :) Kan kanske vara lite olika bestämmelser beroende på vilken kommun du bor i.
Det har väl varit förslag om flexibel skolstart typ mellan 5-8 års ålder, att föräldrarna ska få välja mer själva. Vet ej exakta åldrar och hur det gått med förslaget men vet att det diskuterats. Redan idag tycker jag att det finns lite blandade åldrar i klasserna, dles sådana som är födda sent och väntat ett år och andra som väntat/startat tidigare/hoppat en årskurs. Eller är det bara på min skola?
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Min kusin som är född 27/12-90 går med 91:orna. Så det gick redan då att välja.
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

oz_joj skrev:
Det har väl varit förslag om flexibel skolstart typ mellan 5-8 års ålder, att föräldrarna ska få välja mer själva. Vet ej exakta åldrar och hur det gått med förslaget men vet att det diskuterats. Redan idag tycker jag att det finns lite blandade åldrar i klasserna, dles sådana som är födda sent och väntat ett år och andra som väntat/startat tidigare/hoppat en årskurs. Eller är det bara på min skola?

Jag har själv precis i dagarna fyllt i papper om skolgång åt min son som är född 00, han har rätt att börja årskurs 1 till hösten om jag vill men jag tycker att han ska få gå i 6 årsverksamheten först så jag väntar till näst år, han är född i April.
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Förmodligen har det att göra med att han är född i slutet av året...
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

annae skrev:
Min kusin som är född 27/12-90 går med 91:orna. Så det gick redan då att välja.
Jag är född 28/12-78, och gick med 78: orna, de fick välja om jag skulle vänta ett år, men jag var tidig med allt så jag fick börja, o det gick bra:)
 
Sv: Jag prickade 1 januari!

Nej hörni inte byta ämne!

Detta är duttans tråd!! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 866
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 314
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 441
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 021
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp