Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn En liten bäbis"tävling"..:) Vilket kön tror du är i din mage?? O varför tror du det? Tänkte att sen när bäbisarna anlänt så...
Svar
18
· Visningar
1 444
Senast: bipsiebop
·
  • Låst
Övr. Barn Prinsus_ kallar jag mig på buke, heter eg. Susanne och är 33år. Jag har varit med sedan stallets dagar men fick regga om mig en gång...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: shampiz
·
  • Låst
Övr. Barn Min barnmorska sa att man inte skulle städa kattlådan när man är gravid. För det va något om mask som man kunde få i sig och som kunde...
Svar
19
· Visningar
14 156
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket får man ha barnen hos barnomsorgen? Om man är arbetslös så är det 15 timmar i veckan? Eller ? Om man jobbar heltid så är det...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har hittat barnporr i min telefon:eek: Min 3 ½ åriga son har kommit på att min telefon är lätt att fota med. Han fotar allt och...
Svar
8
· Visningar
2 394
Senast: Egonson
·
S
  • Låst
Övr. Barn Är lite förvirrad över hur detta går till. Är ju mamma för första gången och måste väl börja fundera lite på hur man löser det när det...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Z3:an
·
  • Låst
Övr. Barn Ni med lite äldre barn, någon som sett den? Är den läskig? Vi ska gå i morgon mad snart 9 årige sonen. Inne på äu sa dem att den...
Svar
18
· Visningar
1 639
Senast: Stisse
·
C
  • Låst
Övr. Barn Ja idag kom det en kuvert från Karolinska i Uppsala :crazy: Har nu fått tid för en första gom operation för Wilma :crazy: :bump...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: morzan
·
T
  • Låst
Övr. Barn AJ :cry: . Ja jag har haft det krångligt med amningen kan man säga... Ena sidan har lilla Ida tagit jättebra och det har funkat...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: emma74
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur såg era magar ut i vecka 22 eller ser ut? Jag undrar lite för jag börjar nämligen få en rejäl kagge :) Innan graviditeten vägde...
Svar
13
· Visningar
3 340
Senast: mino
·
P
  • Låst
Övr. Barn Blev väldigt sent igår trots att vi ska upp tidigt. Blev ändå väkt tidigare än beräknat av dottern som kräks hejdlöst:crazy: Nu...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: bladaker
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som blivit gravida och tidigt insett att pappan inte kommer att vara med i matchen, och ni som blivit gravida i väldigt ung ålder...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: wingil
·
M
  • Låst
Övr. Barn Någon som ser det på femman nu? Jag är helt :eek: För de som missar det så handlar det om barn som föräldrarna gör allt för att de ska...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: hästmyran
·
  • Låst
Övr. Barn Hur många ensamma mammmor finns det där ute bland oss? HUr går det för er? Hur gick det i början? hur gamla var barnen? O hur ensamma...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: cirkus
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ni med erfarenheter av kolik eller s.k. "extra krävande barn", har ni några tips eller råd att dela med er av? Vilka teorier har ni om...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 311
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Tror inte det bara är jag som går runt och pratar och klappar på min mage. Men hur mycket märker de av det egentligen? Går man runt och...
Svar
13
· Visningar
2 467
Senast: havreflinga
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte jag skulle höra med alla kloka Bukeföräldrar om tips på lekar utomhus nu på vintern. Min sons klass ska samlas nästa helg och...
Svar
7
· Visningar
9 014
Senast: hästmyran
·
L
  • Låst
Övr. Barn är gravid i v.39 bf 8 feb. går runt o oroar mig hela tiden, att barnet inte är friskt osv osv.. kan komma på en massa lustiga grejer...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: golden girl
·
  • Låst
Övr. Barn OK - jag fuskade :o . Kunde inte hålla mig längre utan testade imorse, och det var positivt!!! Jag är GRAVID...
2
Svar
25
· Visningar
2 078
Senast: mul
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har barnsäkerhetslås till köket som inte är av "IKEA-typ"? Vi skulle vilja ha någon annan konstruktion men har inte...
Svar
6
· Visningar
2 977
Senast: nogat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp