Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tokmaja?

Tokmaja skrev:
tack för grattisen! :banana:

Ja en liten Ida blev det.
Hon bestämde sig för att komma ut när snöstormen var som värst :smirk: . Var inte så kul bilresa till sjukhuset men vi hann åka precis innan det värsta började så det gick fint och det var en helt underbar förlossning! :banana:

Oj... det var kanske lite dålig planering. Men tur att det gick bra.. *L*
Kul att läsa "en underbar förlossning". Och jag håller med: Ida är ett jättefint namn!!!

Lycka till med allt nu, och uppdatera med massvis med bilder!!!
 
Sv: Tokmaja?

Ååååh, Ida :love: :love: Det som är ett sådant toppennamn :love:
Grattis Tokmaja :)
 
Sv: Tokmaja?

Ett jättegrattis till Ida och skönt att höra att allt gick bra!!
 
Sv: Tokmaja?

Grattis till lilla bebisen! Ida hette min farmor som tyvärr gick bort långt innan jag föddes, så ni får väl godkänt för namnvalet! :)
 
Sv: Tokmaja?

Grattis! Hur känns det att vara tom igen (skönt?) och ha henne där i stället (äntligen!)???
 
Sv: Tokmaja?

Tom igen :D , kul formulering, men jo, det är skönt att slippa magen, eller jag ser ju fet ut än :smirk: men nu är det ju mjukt :crazy: .
Frågade sonen (3½ ) om ha tyckte att jag såg smalare ut.
Nej sa han. :D barn är ärliga i alla fall.

har ingen digitalkamera så kort får tyvärr vänta lite...

berättar om förlossningen så fort jag får tid, lite stressigt just nu, har kort tid att vara här :crazy: ....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En eventuell OS-start befarades vara i fara för fälttävlansryttaren Shane Rose - som tagit två lagsilver och ett lagbrons för Australien...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Har fem hundar i varierande storlek. Kung i flocken/familjen är Douglas. En herre i sina bästa år som gillar korv, uppmärksamhet...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Vart hittar man bra regnoveraller till hund med öppning på ryggen? Skall vara bra skydd under buken. Med hål för sele. Ej fodrat...
Svar
4
· Visningar
358
Senast: Motacilla
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
540
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp