Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Officiell testdag - jag använde sjukhusets test och det var fortfarande positivt :banana:

Jag har redan testat 4 ggr, med 3 olika sorters test, och det visar positivt varje gång :bump: . Tänk vad lättroad man är :D

Nu ska jag åka till kliniken och hämta ut mer progesteron. Första ultraljudet är redan om två veckor, den 17 februari :love:
 
Sv: Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Grattis vad roligt.....Hoppas att det går bra och att du ger oss lite info se under gravititeten...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 395
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 630
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 972
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 798
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp