Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Nu känner jag mig verkligen inte som ngn bra mamma. :( Freddy är sjuk och jag likaså. Han har det jättejobbigt med allt snor etc...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: Sablar22
·
C
  • Låst
Övr. Barn Ja som rubriken lyder... Vad skall jag hitta på i klädväg till min 1 månader gammla systerdotter... Vilken storlek??? Och nej det är...
2
Svar
37
· Visningar
2 369
Senast: Basilika
·
J
  • Låst
Övr. Barn :D Hur ofta bajsar era små...? Neo tömde systemet en gång om dan förr, men nu går det ofta flera dagar mellan bajsblöjorna...
Svar
12
· Visningar
2 015
Senast: Jossan
·
  • Låst
Övr. Barn Hela förra veckan + lite till innan dess och även den här veckan sover jag uruselt. Kan vakna vid 03-04 och sen inte somna igen på...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Lupin
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hej på er alla! En del av er har kanske läst min tidigare tråd när jag skrev om att sambon inte verkade intresserad av att skaffa fler...
2
Svar
25
· Visningar
2 812
Senast: Elute
·
E
  • Låst
Övr. Barn Hej svejs! Vi har tre tjejer -93, -96, -00. Vi har varken haft vecko eller månadspeng, utan de har fått en liten slant när det har...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: BonRaiz
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hej Jag ska ha barn i höst (är jätte glad för det). Det har ju givetvis både positiva och negativa sidor. Jag är också lycklig ägare...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: elbereth
·
T
  • Låst
Övr. Barn Det här med napp. Nu kan jag förstå folk som säger "ge bröstet när barnet har sugbehov". Med sonen hade ju det resulterat i att jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 592
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn När får man reda på om man är beviljad det? Jag sökte det i januari, men har inte hört ett dugg, mer än att jag blev ombedd att skicka...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Kickis
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vad händer på inskrivningen som jag ska på när jag är i v 13. Vad är det som sker första gången? Sedan fråga jag barnmorskan om man...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn Fick höra i dag att mina barn är konstiga. :crazy: Min svägerska som sa det när jag berätta om en händelse som hände i slutet av förra...
2
Svar
28
· Visningar
2 358
Senast: Mysaan
·
K
  • Låst
Övr. Barn Ja, nu är jag inte längre gravid! :D I lördags morse, kl. 03.55 kom Lillasyster (som ännu inte har nåt spikat namn). Allt gick bra, men...
2
Svar
23
· Visningar
1 540
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Min kompis har haft en hel del problem med sin 15-åriga dotter. Hon skolkar jättemycket, bråkar och slåss, gör precis som hon vill...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: todde
·
  • Låst
Övr. Barn Hur länge kan dom små gå med feber utan att det är ngn fara ? Freddy har haft feber sen i torsdags. Som mest 40.1 och som lägst 38.8...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Sablar22
·
N
  • Låst
Övr. Barn Någon som har varit värdinna för ett klädparty för barnkläder? Hur var det? tips? ideer? Funderar på att ha ett till våren. hur var...
Svar
3
· Visningar
2 524
Senast: Nowis
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har otroligt sparsam blödning och ändå blivit gravid? Jag blöder otroligt lite sen jag slutade med p-piller (för...
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: Yahoo
·
  • Låst
Övr. Barn De är ju i hästköpartagen, så jag tänkte ge något till de nya hästen eller till henne, men fantasin är helt bortblåst. DEt enda jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 271
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Så är det bara att inse att man är i nästa fas. Dottern ca 2år och 8mån lärde sig för ett par månader sen att klättra ur sängen, för...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: ny hästägare
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min son är såå mammig (lille gosetrollet :love: )! Men alltså är det vanligt att de blir mammiga så tidigt? Han är 2½månad och har varit...
Svar
19
· Visningar
1 868
Senast: Blixtra
·
N
  • Låst
Övr. Barn Liten jämförelse studie.:) Hur långa och hur mycket väger era barn? ålder och kön är ju också bra att uppge.:bump: Jag börjar ju då...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 225
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp