Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
  • Låst
Övr. Barn Är bara så glad... trodde jag hade fått förra missfall förra veckan då jag blödde ett par dagar, men ultraljud idag visade en levande...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Carpe_Diem
·
M
  • Låst
Övr. Barn BMI ska börja mätas på fyraåringar på BVC! Föräldrar ska också uppge sin längd och vikt!!! :eek: Detta föratt få bukt på den epedemi...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 448
Senast: Tokmaja
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hej Min drygt niomånaders bebis kräks flera gånger efter varje gång han ätit. Det är mat och saliv blandat som kommer ut igen. Vissa...
Svar
7
· Visningar
7 154
Senast: ny hästägare
·
W
  • Låst
Övr. Barn Är väldigt nervös inför sommaren när höenselaget måste in..... Klarar man att sitta och guppa på en åker i 7e månaden? Måste inte klara...
Svar
6
· Visningar
1 796
Senast: Warmia
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker ni när det gäller hygien, smitta osv vad gäller era barn? Skyddar ni era små bebbar från allt eller vill ni att de ska...
2
Svar
27
· Visningar
2 345
Senast: fjolltroll
·
W
  • Låst
Övr. Barn Pappan till min dotter har inte hört av sig på veckor för att ens fråga hur hon mår eller hur det går för henne osv. Han har försummat...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 371
Senast: Ancor
·
V
  • Låst
Övr. Barn hjälpppppppp jag ska ut och jobba om tre veckor fatta jag har varit mammaledig i tio månader i 3 april smäller det då ska jag och...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Britta68
·
B
  • Låst
Övr. Barn Efter tappra försök att få till några former av sovrutiner till min 15 månaders bebbe, sladdis till två äldre aktiva syskon, så börjar...
Svar
8
· Visningar
1 096
V
  • Låst
Övr. Barn jag bara undrar var fan kan jag lämna in min ledighetsansökan som mamma ?????????? ja visst har vi mammor ett av världens bästa...
2
Svar
26
· Visningar
2 269
Senast: ainasoja
·
S
  • Låst
Övr. Barn jag är gravid igen 3-4veckor efter missfallet,gjorde gravtest igår och det var positivt.är det vanligt att man blir gravid så snabbt...
Svar
14
· Visningar
1 118
Senast: Carolus
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hjälp mig, jag är verkligen helt borta i barnvagnsdjungeln. :eek: Vad föredrar ni och varför? - Duo/kombivagn -...
2
Svar
29
· Visningar
3 130
  • Låst
Övr. Barn Hjälp en förvirrad bonusmamma! Det är som så att min äldsta bonusdotter är ganska överviktig. Hon skulle behöva gå ner ett antal kg...
2
Svar
36
· Visningar
2 571
Senast: Poxz
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Min mamma fyller 50 i år och har beslutat sig för att bjuda med sig oss barn på resa i september. Nu är det så att min syster 29...
Svar
18
· Visningar
1 345
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Vad finns det för klädregler på grundskolan? Att man inte få ha keps på sig inomhus vet jag, men får lärarna annars ha synpunkter på...
2
Svar
28
· Visningar
2 620
Senast: Jane_Done
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hatade det redan när jag var gravid, men nu 1,5 år senare är det om möjligt ännu värre. :mad: Det finns ju tröjor som det står...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: Stallkatten
·
  • Låst
Övr. Barn Och ingenting verkar hjälpa mot det heller :( Jo, jag vet. Det går över, säger alla. Men det är inte kul alls, att knappt kunna röra...
2
Svar
29
· Visningar
2 406
Senast: Sablar22
·
J
  • Låst
Övr. Barn Bara ca en vecka efter att jag slutat amma helt (nattammade sista 2 veckorna innan det) har den alltså kommit tillbaka. Mensen...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: ameo
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vore intressant att höra hur mkt era barn är ute på dagis per dag? På vårt är dom ute ca 45 min/dag(oftast mindre). Mer under sommaren...
2
Svar
25
· Visningar
3 924
Senast: Alkemisten
·
M
  • Låst
Övr. Barn syster på. Hon är 15 (som ni kanske läst i andra trådar är hon väldigt omogen och otroligt blyg). Killen hon ska träffa bor där jag bor...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Z3:an
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vi hade vårt barn på ett annat dagis än nu, innan vi flyttade o tvåan kom. När vi berättade för våra vänner att vi haft sonen där sa de...
2
Svar
34
· Visningar
2 228
Senast: Lambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp