Positivt??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Positivt??

Silverkedjan skrev:
Du frågade hur du skulle få ett säkert besked. Svaret på det är ju att vänta tills man faktiskt ska ta testerna.

Jag tycker mest det här okynnestestandet innan ens mensen skulle ha hunnit komma gör de flesta STRESSADE och osäkra.

Smartare att VÄNTA så blir man dels SÄKER dels mindre så där stressad som du mår nu.

Visst får man vara nervös, men min erfarenhet är att det blir ALDRIG bättre av att göra en massa för tidiga test där man ändå inte vågar lita på resultatet.

Det gynnar bara testfabrikanterna :p

visst, jag kan nog hålla med dig! Det ÄR dumt att testa för tidigt, men nu har jag gjort det och lär säkert göra flera gånger. Självklart vet jag att jag borde vänta nån vecka och sen testa igen, men jag vill ju veta NU! ;)
 
Sv: Positivt??

Stoooort Grattis!!!:banana: :banana:

Jag hade BIM i tisdags, och igår kom ett par droppar rosa flytningar, och idag har det kommit ngn mer droppe... Tycker att mensen kan komma, eller låta bli... :D

Återkommer när jag testat på lördag;)
 
Sv: Positivt??

taccotad skrev:
Nu har jag gjort ett nytt test och det är ett stort plus med tjocka streck!! :banana:


Grattis!!

Kan bara (som en parentes) berätta att när jag gjorde testet i mitten på december så visade det klart och tydligt ett positivt besked. Har mått illa på morgnarna och alla symptom på graviditet har stämt.

Men nu har jag fått för mig att jag inbillat mig alltihop!!! :crazy: Knäpp? Näää, vaddå? :D Bara skendräktig! Eller...?

Längtar efter att magen ska växa så att jag SER att jag är med barn! Sambon säger att min mage HAR växt litegrann men det avfärdar jag med att jag varit sjuk en vecka och således inte har kunnat rida varvid magen växt.

Pratade med en väninna om det här och hon hade varit precis lika nojig. Kvällen innan ultraljudet hade hon varit tvungen att gör ett till gravtest bara för att försäkra sig om att det verkligen var en bebis där inne. Skulle ha varit alldeles för pinsamt att komma till UL och så var magen TOM! :rofl:

Normala nojor eller...?
 
Sv: Positivt??

Doccan skrev:
Grattis!!

Kan bara (som en parentes) berätta att när jag gjorde testet i mitten på december så visade det klart och tydligt ett positivt besked. Har mått illa på morgnarna och alla symptom på graviditet har stämt.

Men nu har jag fått för mig att jag inbillat mig alltihop!!! :crazy: Knäpp? Näää, vaddå? :D Bara skendräktig! Eller...?

Längtar efter att magen ska växa så att jag SER att jag är med barn! Sambon säger att min mage HAR växt litegrann men det avfärdar jag med att jag varit sjuk en vecka och således inte har kunnat rida varvid magen växt.

Pratade med en väninna om det här och hon hade varit precis lika nojig. Kvällen innan ultraljudet hade hon varit tvungen att gör ett till gravtest bara för att försäkra sig om att det verkligen var en bebis där inne. Skulle ha varit alldeles för pinsamt att komma till UL och så var magen TOM! :rofl:

Normala nojor eller...?

hihi, jag tror fortfarande att jag inbillat mig det. var tvungen att göra ännu ett nytt test igår, har ändå några kvar här hemma. Och jo då, även det visade att jag var gravid. Om bara min hjärna kunde begripa det också så hade det varit trevligt! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Modest
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 411
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 721
Senast: Amha
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 189
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp