Sv: Vad skall man köpa till 1 månaders bebis???
Annan teori:
Big boobs - big poos !
Annan teori:
Big boobs - big poos !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som var så rädd att någon skulle ge oss registreringsskylt för en sån vill jag absolut inte gå omkring med, där ser man vad smaken är olika...Jessie81 skrev:Polarn & Pyret har en supersöt pyjamas, rosa med hästar och hästskor! Jag planerar att köpa en sådan till min lilla tjej.
Annars finns det ju mysiga babyfiltar, och "badkappor" ( sådana med en liten luva på ett badlakan typ..).
Om du inte vill köpa kläder finns ju de tuffa reg. skyltarna till barnvagnarna att köpa, det tycker iallafall jag vore en kul grej att få när alla andra kommer med kläder.
Om du nu ändå skulle vilja köpa något till mamman, så är det ju tanken som räknas, ett tips kan då vara en bukett tulpaner, hennes favoritgodis och en riktigt bra tidning!
Silverkedjan skrev:Huvjackor i storlek 68-74-80 är däremot jättebra plagg för korta utlyftningar till bil etc
När bebin kan sitta är de praktiska så man snabbt kan fälla upp tillfälligt vindskydd men behöver ha med mössa.
Men för små som ligger och vrider sig är huvan bara ivägen det håller jag helt med om.
oz_joj skrev:Jag fick mycket kläder i typ 50/56 och uppskattade när jag fick större storlekar. Nu har vi även massor i 62 som han har nu. Så jag skulle nu bli glad över allt över 62, from 68 och uppåt. Antar att det är lika för alla som får barn, många köper i typ 56, några lite större typ 62, kanske 62/68 också...
Carolus skrev:Tackar för tipsen... Skall se vad jag hittar, och fram för fler tips.. Ja naturligtvis skall hon få en häst av mig, nåt annat går ju inte... Det skall börjas i tid så hon vet vad som är bäst... Haha
Vilken gräddbulle , sååå söööt!!Silverkedjan skrev:Exakt
Och semesterbarn som gillar att duscha med kläderna på :