Poxz
Trådstartare
Sv: Hur ska jag hjälpa bonusdottern?
Ja, det är så vi får göra, men jag tänkte som sagt på att göra nåt mer lite "tidsfast" en dag i veckan så det händer nåt även när hon är hemma. De är naturligtvis ute och leker mycket, hon är ingen "stugsittare", men det verkar inte räcka riktigt.
Vad vet jag.
Jag har ju inga egna barn, ingen erfarenhet alls, inte heller av övervikt eftersom jag verkar göra av med varenda kalori jag stoppar i mig hur mycket det än är.
Lucsy skrev:Försök bara ni (pappan och du) att äta sunt, och göra det som en naturlig del av er vardag. De tider ni har flickan/orna så försök vara ute och rör på er så mycket som möjligt.
Nu om ni har snö åk pulka t.ex, gå promenader i skogen osv.
Att mamman inte har bra kosthålllning och annat kan ni ju inte rå på, försök ni från er sida sett att göra det så bra för flickorna som möjligt!
Ja, det är så vi får göra, men jag tänkte som sagt på att göra nåt mer lite "tidsfast" en dag i veckan så det händer nåt även när hon är hemma. De är naturligtvis ute och leker mycket, hon är ingen "stugsittare", men det verkar inte räcka riktigt.
Vad vet jag.
Jag har ju inga egna barn, ingen erfarenhet alls, inte heller av övervikt eftersom jag verkar göra av med varenda kalori jag stoppar i mig hur mycket det än är.