Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack alla! Känns mycket ovanligt att vara mamma.. Jag beundrar verkligen alla mammor i sverige, det är tuffare än vad man anar.. Inte nog med arbetet och smärtan att få ut den.. Mata, byta blöja, söva, gulla, bli nerspydd, bli nerbajsad och kissad.. (tro mig, han har redan lyckats träffa mig två gånger idag..), all tvätt
Men visst är det mysigt. Och en rejäl omställning.
Skulle bara uppdatera lite.. Hinner inte vara här så mycket längre (förstår inte varför?? )
BVC var här igår och lilla Max (ja, det blev en Max)väger nu 3520g, alltså han har gått upp 400g sedan förra tisdagen(på 6 dagar), när vi blev utskrivna från BB vägde han 3126g.
Namnet blev efter att han är som en mask när man byter på honom och tar på andra kläder.. Masken Max..
Stort Grattis till din Max. Han är helt bedårande Men 51 timmar : Tufft!! Här är en till som beundrar alla mödrar! Men han är så söt så det är nästan så att jag börjar förlika mig med tanken på att en dag faktiskt kanske vilja ha en egen
(Lova säga till när du är i stan så jag får skåda underverket)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.