Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn kanske fel rubrik ..Men jag är gravid. är i ca 18 v och har redan fått rejält ont i ryggen.Dessutom så har jag väldigt lågt järn...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Basilika
·
T
  • Låst
Övr. Barn Var på bvc igår på tvåmånaders läkarundersökning, och när läkaren "snurrade" på höfterna på Ida så påpekade hon att ena höften var lite...
Svar
6
· Visningar
1 926
Senast: Sablar22
·
W
  • Låst
Övr. Barn När slutade ni att jobba innan beräknat datum och när började ni jobba efter förlossningen (första)? En del säger att dom börja jobba...
2
Svar
24
· Visningar
2 300
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Fick frågan på BVC om min bebbo reagerar på musik. Hon är 8 månader och hennes reaktion är att hon blir tyst och lugn om hon är ledsen...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Sar
·
A
  • Låst
Övr. Barn För er som har barn som använder napp... :D http://www.billybobpacifiers.com/Default.asp
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Emma ska ju börja på dagis eller dagmamma till hösten och eftersom dagmamman här i byn slutar så ringde vi rektorn för att höra om det...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Jepp, nu är den här, Stinas första förkylning. Hon torrhostar litegrann och är rätt så snorig. Hoppas innerligt att det går över fort...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Jamtland
·
W
  • Låst
Övr. Barn Varför får små barn inte äta nötter? :confused: Jag vet att dom inte ska äta nötter för att dom kan sätta i halsen. Finns det någon mer...
Svar
10
· Visningar
1 609
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn Min snart 10-åriga bonusdotter har tydligen alltid varit väldigt liten i maten och det har inte direkt blivit bättre på senare tid. Hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 176
Senast: ylvalill
·
T
  • Låst
Övr. Barn Egentligen är det föga förvånande, eftersom vi faktiskt försökt i ett halvår. Men nu var jag ju så säker på att det inte var något...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: blindabelinda
·
N
  • Låst
Övr. Barn Får /bör man skicka sina barn till dagis med öroninflamation om dom är pigga, ej ont, glada feberfria och går på pencelin? eller är det...
Svar
2
· Visningar
1 532
Senast: nogat
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man få några kloka råd? Har en son som är 4 månader och som oftast äter varannan till var tredje timme under natten. Dagtid går det...
Svar
14
· Visningar
1 164
Senast: ulda
·
K
  • Låst
Övr. Barn Alltså, jag trodde ju att det här med napp var nåt som man bara stoppade in i munnen på bebisarna som gladeligen tog emot... Men...
Svar
9
· Visningar
14 145
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn Vaknade idag av att min 3-åriga dotter hade varit ovanligt tyst:smirk: Hon kom in till mig vid nio-tiden & visade hur fint hon hade...
Svar
2
· Visningar
950
  • Låst
Övr. Barn Detta är väl lite väl är det inte? Fast å andra sidan så kanske det hjälper om barnen varit riktigt elaka... :devil...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Panikie
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är det fler än jag som tyckt eller tycker det är viktigt att ge sina (blivande) barn icke könsbundna namn? Har era barn sådana? vad...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
15 328
Senast: Daidalos
·
  • Låst
Övr. Barn Till skillnad från vissa andra jag träffat så vill jag veta så mycket som möjligt som kan hända i samband med förlossningen, både före...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 370
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Dagmamman har fått avliva sin överåriga hund då hennes ben inte höll längre (hon har haltat i de 4 år jag sett henne). Vår 5 åring...
2
Svar
31
· Visningar
2 626
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en superfantastisk gynekolog som är en charmig plirgubbe och som gör att man blir på gott humör. Men de andra tre läkarna jag...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: mino
·
H
  • Låst
Övr. Barn När/vilken årstid skulle ni föredra att bli gravida med tanke på t ex väder under graviditeten och vid födseln?
2
Svar
36
· Visningar
14 520
Senast: stalldräng
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp