Barnmat + vikt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barnmat + vikt

Nej, jag tror inte heller det är farligt. Men det känns onödigt bara. Och omega 3-fettsyror är ju superviktiga för barns utveckling så varför inte passa på att använda fett som innehåller såna?

Rapsolja är ju också bra ur den aspekten :)
 
Sv: Barnmat + vikt

Snurrfian skrev:
BVC är ibland lite väl hysteriska med sina viktkurvor,
Mina föräldrar frågade bvc tanten när de var där med mig (jag är 28) om de fick ta med mig hem eller om jag skulle vara kvar... Jag låg under viktkurvan för godkänt och hade gjort det typ alltid... Idag så ligger jag på godkänt+... Så länge barnet äter och är glad så... Den tar nog igen det senare i livet... ;)
 
Sv: Barnmat + vikt

BVC är hysteriska och tittar sällan på hur ungen mår.
Förmodligen växer din flicka på längden och kommer att ta igen sig på bredden sen.
Mosa potatis och rejält med smör (riktigt smör) det brukar vara poppis hos bebisar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 978
Senast: Lingon
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 741
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 209
Senast: Enya
·
Småbarn Hej Buke! Vår ettåring har svårt att hålla vikten, vilket förbryllar både oss och BVC. Han har alltid legat väldigt högt på kurvorna och...
2
Svar
21
· Visningar
4 888
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp