Då var det min tur då..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det min tur då..

Bebben skrev:
Tack!
Synd bara att man ska behöva vänta så lång tid på bebisen därinne :p

Kan inte hjälpa det, men jag har redan börjat att titta på barnsaker :D

Men vänta bara, det går i rasande fart ska du tro! Jag är i ve 29 och tycker inte det var länge sedan jag gnällde över att magen inte växte! ;)

Vad gäller babysaker så är det lätt att bli "sjuk" av alla gulliga grejor! Vi har beställt vagn och babyskydd och så var jag lite "crazy" förra veckan och köpte två bodysar! De var supersöta, kunde inte låta bli! :love:

/Timsetim
 
Sv: Då var det min tur då..

Att välja barnvagn är ju en djungel! :crazy:

Och jag ser inte fram emot att magen ska börja växa heller ;) jag vill liksom att det ska vara över bara. Jag ser ingenting mysigt i att vara tjock, det är snarare tvärtom en ganska påfrestande tanke. Min kropp är inte den mest hållbara, så jag vet att jag kommer att få ännu mer ont allt eftersom tiden går och jag blir tjock om magen.
 
Sv: Då var det min tur då..

Jo, det är en djungel på vagnmarknaden. Jag är personligen glad över att vi väntar tvillingar, utbudet är inte alls lika stort då! :)

Jag har mått oförskämt bra hela graviditeten och tycker det är jättemysigt att vara gravid. Bebbarna är efterlängtade men de får gärna stanna inne ett tag till, känner mig inte färdigjäst än! ;)

/Timsetim
 
Sv: Då var det min tur då..

Jag mår visserligen illa som en gris just nu, men sådant brukar ju vara övergående i alla fall.
Men min rygg kommer bara att bli sämre, och antagligen både nacke och axlar också. Har jag tur slipper jag att fotleden blir dålig igen, men man ska inte hoppas för mycket, känns det som.. :crazy:

Men mysigt? Njae. Jag tror tyvärr inte att jag kommer njuta av själva graviditeten, däremot är Minibebben otroligt efterlängtad redan nu :)
 
Sv: Då var det min tur då..

men tänk! Bebben av samma årgång som en själv växer upp och här sitter man och har inte ens gått ut skolan än!

GRATTIS BEBBS! :love:
 
Sv: Då var det min tur då..

Tack :D

Idag så kände jag en hård bula till bebismage för första gången :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 741
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 853
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp