Då var det min tur då..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det min tur då..

Mormor. Grattis!
Fast lite kul. Jag är också 36 och ska få mitt första barn i sommar.

:)
 
Sv: Då var det min tur då..

CarolaLind skrev:
Jag har beställt en liten My som ska plutta ut från Bebben, och det är till den lilla My´n som jag ska bli mormor till...

Dvs...skicka hem ungen (Ja jag får lov att säga så) när den skitit ner sig, skriker för mkt eller får fotsvamp.

:love:

Alltså...jag är mer än lovligt trög (man...)
Men du är alltså morsa till Bebben? Eller är det önsketänkande?
Och borde inte den här tråden ligga under "Avel"? :D
 
Sv: Då var det min tur då..

party-smiley-049.gif


Grattis :)
 
Sv: Då var det min tur då..

Tack alla! :bump:

Hihi, jag tror inte riktigt att jag fattat det än. Ibland får jag påminna mig om varför jag fick sluta röka och varför jag mår så illa så att jag vill slå ihjäl närmsta person :angel:

Jag får väl helt enkelt ringa MVC och se till att få det gjort då! Sen ska det shoppas grejer... :angel:

Frågor lär säkerligen komma till Buke, det finns alltid någon som har ett svar ju, och ofta fort också!
 
Sv: Då var det min tur då..

Njae, Carola är inte min biologiska mamma eller så, men hon står mig så nära så hon kommer ändå att bli mormor åt min bebis :) Dessutom kommer den biologiska mormodern att finnas över 60 mil bort, så det är alldeles perfekt att kunna lämpa över en unge på låtsas-mormor då istället ju ;)
 
Sv: Då var det min tur då..

Grattis ! Vad spännande !

Mitten-på-september-barn brukar bli väldigt bra ! jag har två stycken (nåja, lite i början då) varav en My (vink till carola)
 
Sv: Då var det min tur då..

Vilken tur, då låter ju månaden lovande i alla fall :D

Pappan muttrade något om att vår-barn är bättre, men han är ju ganska partisk.. :p
 
Sv: Då var det min tur då..

Grattis! :banana:

Som sagt, ring MVC. Kan vara bra att läsa en bok om graviditet/förlossning/amning, också.
 
Sv: Då var det min tur då..

Det lät lite roligt det där ja :D
Den stackaren lär väl kallas för Minibebben här på Buke om jag känner folket rätt.

Tur att sambon inte läser här :angel:
 
Sv: Då var det min tur då..

Tack för förklaringen, du räddade mig från en sömnlös natt...;)
Håller tummarna för att allt ska gå bra för både mor och barn.
Och du! En bukebebis måste väl ändå heta Gunnar? :D
 
Sv: Då var det min tur då..

Ja, du ser! Lucas är alldeles förträffligt, nu får Minibebben därinne se till att vara en pojke också bara..:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 741
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 853
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp