Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

W
  • Låst
Övr. Barn Hur räknas föräldrapenningen ut??? Vad grundas den på?
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Warmia
·
F
  • Låst
Övr. Barn har i två dagar nu haft en molande huvudvärk och känner mig mer illamående än vanligt (varit sjukskriven sen okt för att jag spyr så...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: FridaJ
·
H
  • Låst
Övr. Barn Ett tips till er som har små barn använd bilkudden till stolförhöjare när ni ska hem till nån eller på bio t.ex jättebra.
Svar
1
· Visningar
786
Senast: ainasoja
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min sambo och jag satt och kikade runt på Internet igår och hittade då lite information om NUPP-test. Vem behöver göra det...
Svar
9
· Visningar
3 385
Senast: Britta68
·
  • Låst
Övr. Barn BF idag och ingen bebis verkar vilja titta ut. :mad: Slemproppen började iofs släppa häromdagen, men förutom det så har jag inte haft...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 135
Senast: WithoutFaith
·
  • Låst
Övr. Barn som nästan från ingenstans har blivit helrädd att det ska hända bebin nåt i magen. Att det liksom inte ska bli nåt till slut. Jag är i...
2
Svar
25
· Visningar
2 742
Senast: maiagull
·
M
  • Låst
Övr. Barn Någon som har barn som har reagerat på poliovaccin? Sonen fick sin spruta idag... // M
Svar
2
· Visningar
947
Senast: minternet
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderingar på en sån här stol på bord till småbarn. Hur pass säkra är de egentlinge? ÄR det någon som vet för och nackdelar och så...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: scubadiver
·
E
  • Låst
Övr. Barn :angel: nu är barnen inne på den andra sjuk veckan med ögoniflammation, hosta, snoriga och lite febriga... Vår äldsta son 4 år har...
2
Svar
24
· Visningar
2 004
Senast: Thelma
·
  • Låst
Övr. Barn I onsdags blev jag inlagd på förlossningen/BB efter 8 dagars intensiva, vattniga diarréer...fick en liter extra kraftig (enl läk)...
Svar
17
· Visningar
2 107
Senast: AnnaKarinA
·
T
  • Låst
Övr. Barn Det handlar om föräldrar som satsar stort på sina barn. Exempelvis låter barnen gå i skola för att lära sig att bli artister, modeller...
Svar
6
· Visningar
2 902
Senast: Cliff
·
  • Låst
Övr. Barn Alla har vi säkert varit med om att barn pillat in något i örat. Idag tog 1 ½ åringen priset när han stoppade in en bit blodpudding i...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, som rubriken lyder. Ska man ha kudde till de nyfödda? Vissa säger ingen, andra säger en tunn och en del säger att den ska vara...
Svar
14
· Visningar
1 635
Senast: Lupin
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hej! Är det någon där ute som har haft utomkvedshavandeskap?? Jag var på mvc idag, Det har gått 6 veckor sen sista mensens första...
Svar
11
· Visningar
30 049
Senast: Yahoo
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vi skall ta bort vår hund, han skall få en spruta hos veterinären, hunden har varit gammal och sjuk en tid redan. Frågan är om man...
Svar
17
· Visningar
1 307
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Ska det vara så?? Barnmorskan sa inget om det och jag blöder rätt mkt:confused: Betydligt mer än vanlig mens, tog ur den för ca 8...
Svar
4
· Visningar
22 152
Senast: toughcookie
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var vi på utvecklingssamtal för vår 7½-åriga dotter. Hon är duktig och ambitiös i skolan och läser redan nu engelska ihop med...
2
Svar
25
· Visningar
8 232
Senast: pajaztar
·
P
  • Låst
Övr. Barn Den här vagnen har jag köpt idag,är det någon mer som har en sån? Jag köpte den begagnad idag och den är ju värsta snygg!:love:
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Pysen
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har världens tråkigaste jobb via ett bemanningsföretag, långt under min kompetens och utbildning. "Sitter fast" i ett längre uppdrag som...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Mabuse
·
T
  • Låst
Övr. Barn Det är helt sjukt. En vecka har jag vetat att jag är gravid. Redan drömmer om ett framdukat bord med - sushi - brieost på...
Svar
14
· Visningar
3 682
Senast: ulda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp