Man blir ju galen!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Jag fick ärva det mesta när jag väntade nummer ett, och jag hade allt klart ungefär två veckor före BF har jag för mig, men nu till nummer två behöver man ju nästan inte köpa något, har ju kvar allt som Wilma hade :)
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Så roligt önskar dig massa lycka till
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Eller så ser du till att poppa dagen innan så e jag barnvakt :banana:
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Aha, det ska jag komma ihåg:bow: !
Jag och den blivande pappan har redan (fast jag inte är gravid än) vilda diskutioner om hur länge jag kommer få fortsätta rida.
Med förra barnet red jag ju ända till dagen innan han föddes och red La dressyr i åttonde månaden.......
Men men, ny pappa nu och nya "regler":crazy: , tror han iallafall:angel:
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Synd att jag inte är tillräckligt bra och att jag bor så långt bort:( Hade gjort det gratis till dig:love:
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Bf var 18 okt. Vi köpte bilstol rätt tidigt (nån gång under sommaren) eftersom vi hittade en bra på rea. Sen köpte vi vagnen i slutet av augusti. Skötbord köpte vi i september (tyvärr packade vi upp den och slängde förpackningen och upptäckte inte att skötbordet inte passade på vårt badkar förrän över en månad senare - fick sälja det med stor förlust) och jag tror det var då vi köpte spjälsäng också. Sen köpte vi ett par kläder i oktober. Resten väntade vi med till efter förlossningen.
 
Sv: Man blir ju galen!!!!!

Jag har inte heller handlat något. Det blir väl att göra när vi väl kommer hem från BB. Kläder finns (5:e barnet) men det är ju alltif kul med något nytt. Vi har slängt allt läs slitit ut snarare, så det behövs skötbord, vagn, säng ja allting i stort sett. Pust i plånboken.
Ponnymamman (som efter fyra missfall inte VÅGAR handla något än)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 983
Senast: Amha
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 632
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: Tuvstarr
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 508
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp