Hjärtslag tjej/kille

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hjärtslag tjej/kille

Girasol skrev:
Däremot har barnen varit näst intill lika stora vid födseln.

3110g 48 cm (pojke)
3095g 48 cm (pojke)
3015g 47 cm (pojke)
3105g 48 cm (flicka)
OJ vad jämstora de var!!

Min bebbes hjärtljud låg inte under 148 en gång under dessa nio månader snittet var nog snarare strax över 150 slag / minut. Ut kom en lång kille för 12 dagar sedan så det där med hjärtljudsfrekvensen stämde inte för oss.

Vi var i övrigt rätt övertygade om att det skulle vara en tjej så vi blev lite förvånade när det visade sig vara en kille haha

tydligen så verkar det inte stämma på de flesta :(

jag är också så pass övertygad om att jag har en liten flicka i magen så jag nästan törs köpa rosa bebiskläder! hihi
vi får väl se om jag blir lika paff som du! :rofl:

Vår dotter låg aldrig under 144 i hjärtljud så på oss stämde det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
393
Senast: AlinaT
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
499
Senast: Blyger
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 744
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar