Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

U
  • Låst
Övr. Barn Jag kom just på att vi inte har något godis hemma... Och här kan man inte gömma sig om de ringer på - här ser man rakt in... :crazy...
2
Svar
34
· Visningar
7 266
Senast: Luff
·
P
  • Låst
Övr. Barn Känner mig jättegammal nu när jag väntar vårt 5:e barn. Ser alla andra med magar runt mig och får lite mormorkänsla. Finns det någon mer...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Sar
·
F
  • Låst
Övr. Barn ja.. sambon/pappan till bebisen i magen är allergisk!:eek: allergisk mot ALLA pälsdjur förutom kanin och all slags pollen! :o hur gör...
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: TinyWiny
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min man och jag går i "väntans tider". Vi ska bli foster föräldrar om allt går vägen. Det är mycket som rör sig i huvudet på framför...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: tant valborg
·
A
  • Låst
Övr. Barn Rasmus och jag önskar alla här en Glad Påsk! Nu skall han nämlien ta och åka i väg på sin fina färglada kvast... han har övat som...
Svar
4
· Visningar
792
U
  • Låst
Övr. Barn Kolla vad dottern gjorde idag: :bump: :bump: :bump: När vände era knattar på sig för första gången (min är 4 mån på...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 391
Senast: Pysen
·
  • Låst
Övr. Barn Hur kan så kort tid kännas så lååång......:smirk: Jag längtar jättemycket efter att få vår bebis samtidigt som jag är livrädd för hur...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Det går väl inte att undgå frågan: "är det en pojke eller en flicka?" eller är det kanske nåt som man inte alls frågar? Är det alldeles...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 509
Senast: ratzomice
·
  • Låst
Mat
Övr. Barn Har ganska nyligen börjat erbjuda Stina "vanlig" mat utöver amningen och har lite funderingar. Hur mycket ska man egentligen bry sig...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: vickis-pajala
·
  • Låst
Övr. Barn Hej hej, ska snart få mitt andra barn och funderar på hur tidigt man "kan" lägga det i ett eget rum. Självklart kan man ju lägga bebisar...
Svar
7
· Visningar
1 132
T
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver akut hjälp med tips för hur man ökar blodtrycket. Har ju fått svart på vitt att jag fått ett superlågt blodtryck sedan jag...
Svar
12
· Visningar
13 213
Senast: Daniela
·
  • Låst
Övr. Barn På föräldrautbildningen fick vi besök av en sjukgymnast. Hon sa att man ska undvika hopp/stutsande rörelser tills man varit på...
Svar
12
· Visningar
2 064
Senast: tratten
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hej allihop, jag har en utmaning framför mig som jag inte vet hur jag ska gå tillväga med. Jag har varit ensamstående med min dotter...
Svar
9
· Visningar
6 892
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Barn är ju bland det härligaste som finns, längtar så efter att få en egen liten "knodd" att gosa med & se växa upp :love: Menmen...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Saybia
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har ansökt om plats och går allt som det ska så har vi dagisplats från den 8:e augusti. Lillan är då 22 månader gammal. Hur lång tid...
2
Svar
20
· Visningar
2 659
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn På 1-årsdagen fick Lillan den fantastiska boken om Max kaka. Den läser vi ungefär hundra gånger om dagen. Hittills i ett halvår. För den...
Svar
7
· Visningar
882
Senast: Djurjouren
·
D
  • Låst
Övr. Barn Misstänker skarpt att jag är i v 7 :crazy: Men, då får ju jag genast en massa dåliga samveten... Vår hund blev ju åkörd föra veckan...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: Girasol
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vaknade inatt av ÄL Började då tänka på detta med befruktning å när bästa tiden för sex är. Har läst överallt å ingenstans å det...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn Mer än jag? Hur kom det sig att ni inte ammade? Berätta gärna..
2
Svar
29
· Visningar
2 127
Senast: Bebben
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min lilla kille är så torr i hyn på ansiktet. Ska jag smörja in honom och isåfall med vad? Det står att man inte ska använda olja i...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Blixtra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp