Gravid....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid....

Det är just min poäng, att vilket val du än hade gjort hade du gjort det för att det var det bästa alternativet... och båda alternativen har för- och nackdelar.

Ja, vi har ju pratat en del om det här :)

Hoppas att det blir bra nu, allting.
 
Sv: Gravid....

Hej Enya!

Det händer mycket saker i ditt liv! Jag bugar mig för ditt beslut, inte just för att det blev som det blev, utan för att du vet vad du känner och vill! Själv skulle jag ha velat fram och tillbaks utan att veta varken ut eller in och bara mått dåligt av det... Jag brukar försöka låta andra fatta beslut om mig och mitt liv och det slutar naturligtvis aldrig bra... Du är en stark människa!! :bow:

Kramar
/Poxz

<----- Titta, en ny avatar igen! :D *pekar*
 
Sv: Gravid....

Poxz skrev:
Hej Enya!

Det händer mycket saker i ditt liv! Jag bugar mig för ditt beslut, inte just för att det blev som det blev, utan för att du vet vad du känner och vill! Själv skulle jag ha velat fram och tillbaks utan att veta varken ut eller in och bara mått dåligt av det... Jag brukar försöka låta andra fatta beslut om mig och mitt liv och det slutar naturligtvis aldrig bra... Du är en stark människa!! :bow:

Kramar
/Poxz

<----- Titta, en ny avatar igen! :D *pekar*
Tack för ett fint svar!! Känns bra, för ibland känns det som om jag borde skämmas som vill behålla barnet....som om det är fel på nåt vis. Jag försöker bara gör det bästa för mig.

Ja, en jättefin avatar har du:D Den var nästan finare än adventavataren :angel: :idea: Hur ser nästa ut?:d
 
Sv: Gravid....

Enya skrev:
Jag vet att det blir tufft; men blir det inte det alltid när man skaffar barn? Jag vet att det är skillnad på tre barn och på två och att det är jobbigare med tre, men på samma gång tror jag att det kommer att gå bra. Pojkarna kommer att vara nästan 5 och 3 år när det föds och de har inte blöja, napp eller välling längre någon av dem. Dessutom sover båda bra på nätterna och är lite mer självgående, vilket jag tycker är tur. Det kunde varit värre försöker jag tänka, även om jag VET att det inte blir lätt.

.

Det behöver inte alls vara så att det blir tuffare med tre än med två barn. Min erfarenhet är att trean är det lättaste. då har du den erfarenhet som du saknade när ettan kom, samtidigt som de stora vuxit till sig lite, och man har en mycket större inre säkerhet. Själv njöt jag i fulla drag!
Kan tillägga att jag inte heller alltid har haft det bästa stöd av barnens pappa, men det går att njuta ändå!
 
Sv: Gravid....

Enya skrev:
Tack för ett fint svar!! Känns bra, för ibland känns det som om jag borde skämmas som vill behålla barnet....som om det är fel på nåt vis. Jag försöker bara gör det bästa för mig.

Ja, en jättefin avatar har du:D Den var nästan finare än adventavataren :angel: :idea: Hur ser nästa ut?:d

Det är inget som är fel och du ska inte skämmas över att du vill behålla barnet! Håll hakan högt och var stolt över din mage som kommer att växa i takt med barnet :love:
 
Sv: Gravid....

Enya skrev:
Tack för ett fint svar!! Känns bra, för ibland känns det som om jag borde skämmas som vill behålla barnet....som om det är fel på nåt vis. Jag försöker bara gör det bästa för mig.

Inte ska du skämmas.

Jag är bara orolig för att du inte ska orka, och för att du får barn med fel kille.
 
Sv: Gravid....

Så det kan bli.
Stora ytterligheter i ditt liv.
Det här kunde man väl aldrig tro för ett tag sedan.

Grattis!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Modest
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 795
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 020
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp