En liten son

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En liten son

Oh, en bebis.
Så ljuvligt!

Själv så får jag vänta på barnbarn nu när det gäller sådant.
 
Sv: En liten son

STORT GRATTIS! :banana:

det är precis såna här förlossningsberättelser jag vill höra som är lite ängslig över min som kommer att komma i mitten av juni om det går enligt planerna!
 
Sv: En liten son

Grattis till underverket.
Till er som tycker att verkar som en drömförlossning kan jag berätta att det är inte alls säkert. Jag hade en liknade förlossning när min mellandotter föddes, och det känns som om jag hade en enda värk - som varade i 2½ timma!!!:cry: Ingen tid till återhämtning alls. Då var den sista förlossningen bättre som tog 5 timmar från första verken. Lagom är ju som alla vet bäst!:smirk:

ps. Fast jag blir INTE sugen. Gud vad skönt att man inte ska igenom det igen:D
 
Sv: En liten son

Håller med dig där! Utan edan hade det varit e enda värk på topp smärtan:devil: hela tiden i 2 tim som det tog... med FÖRSTA barnet och igångsatt! Nej med tvåan tog det 3 o 24 min från regelbundna värkar dvs 5 mi imellan men de började i själva verket 9 tim innan men det var ju bara som mensvärk flera timmar, de sista 5 värkarna bara var jobbiga o så krysta, men det tog bara 6 min:banana:
Nej jag föder gärna 50.... men är inte gärna gravid mer än en gång till....:eek: för att försöka få en flicka oxå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 306
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 414
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: fragansia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp