Gravida magar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravida magar!

Jag blev inte rädd, så det är lugnt! :D

Jag njuter som sagt av att det varken syns eller känns än. Jag har en aktiv period framför mig med valp och uppfostran och lek, så jag är gärna smidig så länge som möjligt.
 
Sv: Gravida magar!

Bebben skrev:
Jag blev inte rädd, så det är lugnt! :D

Jag njuter som sagt av att det varken syns eller känns än. Jag har en aktiv period framför mig med valp och uppfostran och lek, så jag är gärna smidig så länge som möjligt.


vilken tur.

Själv ville jag att det skulle synas med en gång och kännas, sen när jag var höggravdi så ångrade jag att jag ville att det skulle synas och kännas..för jösses vad jobbigt den sista tiden var...men gåvan var ju underbar..


Lycka till med valpen..:)
 
Sv: Gravida magar!

Det är lite det jag tänker på. Jag kommer att ha all tid i världen att hinna bli tjock ändå, det kommer man sällan undan liksom ;)

Nu har jag en period framför mig där jag hela tiden får böja mig framåt och torka kiss, plocka leksaker osv och det är jobbigt nog som det är med mycket ont i ena höften :(
 
Sv: Gravida magar!

Jag lägger gärna in en bild på mig, men då får ni allt hjälpa mig, ngn jag kan maila en bild till??

Jag är i v 29, o mår skit!! :-( Hur mår ni andra??

Någon av er som har häst/ar??

Jag har en häst somjag inte ens kan bortsa för då får jag sammandragningar..... Det är för jä*gt! *gnäll*

(inte o vara gravid det e underbart, utan att inte kunna ta hand om sin häst..)
 
Sv: Gravida magar!

Maila den till mig så lägger jag ut den på min publika sida, photobucket.com om det går bra?

(Annars kan jag tipsa om just den sidan, kanonlätt att ladda upp bilder som du kan direktlänka)

Min mail är annars: hanna_lady@hotmail.com :banana:
 
Sv: Gravida magar!

Jag ska också in på UL på tisdag :banana:

Men detta är för att de är oroliga hur min bebis växer då jag har havandeskapsförgiftning :( Men det ska bli kul att se en stor bild av min Mini :D
 
Sv: Gravida magar!

hehe vilken söt mage du har där!
så snyggt när man är gravid men ändå smal i resten av kroppen!

rätt lustigt hur svank i ryggen man blir..men inte undra på..

hehe själv är man INTE gravid,planerar inte det på några år,men kunde inte låta bli att kika in och skriva här:)
 
Sv: Gravida magar!

Lovis skrev:
Jag är i v 29, o mår skit!! :-( Hur mår ni andra??

Någon av er som har häst/ar??

Jag har en häst somjag inte ens kan bortsa för då får jag sammandragningar.....

Fast kan du inte borsta ändå? Eller har bm sagt att du ska undvika sammandragningar?

Jag får ganska mycket sammandragningar när jag är på jobbet. Ibland måste jag stanna och vänta en liten stund, men oftast kan jag bara strunta i dem. Om jag andas på rätt sätt slappnar jag av och sammadragningen försvinner.

Jag mådde väldigt illa mellan vecka 7-9. Sen blev det bättre. De senaste veckorna har illamåendet börjat komma tillbaka, men inte alls lika starkt som i början. (Är i vecka 38.)

Jag har en häst hemma. (Den andra utlånad.) Men jag rider inte längre.
 
Sv: Gravida magar!

Jag har inte känt en enda sammandragning, men jag är iofs bara i v. 34 ännu.

Men just illamåendet har kommit tillbaka här med, inte lika mycket som jag hade tidigare, men ändå så att jag tycker att det är jobbigt.
 
Sv: Gravida magar!

Åhh! :love: Jag blir så avundssjuk! Jag vill också!
 
Sv: Gravida magar!

KisseNova skrev:
känner du inte ens några sparkar?? :crazy:

Sparkar (fladder) brukar man ju inte känna förrän i v 20-22 så det är ju inte konstigt alls. (om man är andragångsföderska kan man känna det tidigare)
 
Sv: Gravida magar!

Nikkis skrev:
så snyggt när man är gravid men ändå smal i resten av kroppen!

QUOTE]

Inte ens när man är gravid får man gå upp i vikt nuförtiden tydligen :crazy: ...nej smal skall man vara. Inte så kul att läsa dylika kommetarer för såna som går upp 20-30 kg.
 
Sv: Gravida magar!

http://www.familjeliv.se/krypin/almaximus/galleri.php

Ett par bilder 3 och lite annat. Bla. två fjantiga på vagnen :o . Jag är i v 38+3 och har inte varit speciellt flitig med magbilder. Min mage har dock varit bra och praktisk hela graviditeten, jätteliten länge och nu inte så knölig fast jag är i sluttampen.

Längtar till bäbis och till att kunna rida igen!!!
 
Sv: Gravida magar!

Jo, enda gången man får gå upp i vikt är när man är just gravid, men då under förutsättningen att kilona sätter sig som en snygg kula frampå magen :crazy:

Huvva.
 
Sv: Gravida magar!

Häftig vagn, har aldrig sett en sådan innan.

Jag längtar också tills min bebis kommer ut, vill ut och röra på mig igen! Har inte haft några besvär med magen förrän de sista tre veckorna nu när det börjat bli tungt och magen är bara ivägen :( Men det är ju inte så länge kvar *ser positivt*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 434
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp