Spiral som preventivmedel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spiral som preventivmedel?

Tokmaja skrev:
Hade hormonspiral, det fungerade, men det värsta tyckte jag var när man skulle in och känna efter trådarna efter varje mens :crazy: ,
Va? :eek: Så gjorde jag INTE. Kände bara efter trådarna precis i början och kände dem ej så jag fick komma på efterkontroll för jag blev så nervös så BM ville lugna mig. Hon sa att allt var OK och at vissa inte känner dem och att jag inte behövde kolla efter dem fler gånger.
 
Sv: Spiral som preventivmedel?

Min bm sa att jag skulle känna en gång i månaden, efter mens, för att känna att allt var "på plats".
 
Sv: Spiral som preventivmedel?

Hej hej! Här händer inte så mycket! Var inne på kontroll igår, hade öppnat mig 2 cm *suck*. Gynläkaren gjorde en hinnsvepning men det har inte hjälpt nåt. Är väl inte dags ännu helt enkelt! Så ikväll ska vi gå på bio istället för att häcka här hemma :-) Kram!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt p-ring i ca 10 år, upptäckte dock för några månader sedan att man inte ska använda det efter 35 och jag har fyllt 40 i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 418
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag har börjat gå i tankarna att överge mina P-piller till förmån för ett hormonfritt alternativ, eftersom jag insett att jag helt...
Svar
3
· Visningar
4 745
Senast: WaterLily
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst å läst å läst..;) Blir mer och mer övertygad om att min längtan till barn "redan nu" vid snart 21-års ålder är...
Svar
14
· Visningar
1 279
Senast: Cizzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp