Mitt havreflan har kommit!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mitt havreflan har kommit!

GRATTIS GRATTIS till den söta pojken! Härligt att ni alla mår bra och är lyckliga!
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Stort grattis till sötnosen! Han är född samma dag som mina två. Fast 8 år senare. En jättebra födelsedag. :)
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Grattis! Visst är dte ballt att man kan vara så tok:love: i ett litet knyte trots att man inte är jätteförtjust i bebisar i övrigt. :)

Förlossningar är så häftigt och ger en grym kick.

Njut av livet nu!
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Ett jättestort grattis till en supersöt pojke. :bump: :bow: :bump:
 
Hemma igen!

Vi blev inlagda igen, för lillpojken behövde sola lite. Han blev lite gul fjärde dagen. Så nu är vi nyss hemkomna igen, för andra gången.:banana:

Några bilder:
Florian1.JPG

Florian3.JPG
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Absolut darling :love:
Vill du ha min adress nu så du kan skicka honom hit ;)
Grattis till er alla tre :bump::banana: :bump:
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Förresten..

Då blev det inga poäng i "Vem bär vad" tävlingen då:D :D
Om du kommer ihåg min gamla tråd..

Precis som att det spelar någon roll!

:banana: usen Grattis till dig o din familj! Han är bedårande din son!!:banana:
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Excalibur skrev:
Förresten..

Då blev det inga poäng i "Vem bär vad" tävlingen då:D :D
Om du kommer ihåg min gamla tråd..

Minns inte riktigt. Själv vägrade jag att gissa, men maken var bombsäker på att det låg en tjej inne i magen.

Vad lustigt det är. För en vecka sedan undrade vi jättemycket vem som fanns inne i magen. Det gick liksom inte att göra sig en bild av vem det var. Och nu är det så självklart att det är/var han!:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 431
Senast: Snurrfian
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 239
Senast: Mirre
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 414
Senast: escodobe
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som...
2
Svar
31
· Visningar
5 676
Senast: Esperanza_1980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp