Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Till helgen ska jag iväg på två hästtävlingar med Stina och då lilla damen inte vill sitta i vagnen utan hellre vill bli buren behöver...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn ...men måste tydligen. Idag var jag hos gyn som konstaterade någon förändring/polyp/rest i livmodern.För att möjligen slippa skrapa så...
Svar
4
· Visningar
1 451
Senast: Mysgrisen
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur har er matlust varit under er grviditet? Från v 8 - v 16 stormåt jag ALLT, jag var såååå hungrig och åt jag inte mådde jag illa så...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn är fortfarande skakis... jag hade varit ute i trädgården och fixat, maken hade gått in lite tidigare med Emma, jag var på väg in och...
Svar
9
· Visningar
1 502
D
  • Låst
Övr. Barn Är precis i slutet av 2:a månaden och jag tycker det är jättetråkigt! Enda jag märker är att jag mår illa och är trött, men det kan bero...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: ulda
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hur vet man om man kissar på sig eller om det är vattnet som gått? Nu måste jag ha hjälp :crazy: I går kväll när jag låg i sängen...
Svar
18
· Visningar
23 333
M
  • Låst
Övr. Barn Regnkläder till åttaåring som rider mycket ute. Vad använder ni? Vanliga galonkläder eller något annat. Tacksam för hjälp.
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Marvelon
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag har en liten fundering över hur det funkar att hålla igång sin häst och samtidigt ha en liten bebis hemma.. Jag hade...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Mitzi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu 10 dagar!!!!! :bump: kvar till beräknad förlossning och gissa om det är skönt att kunna räkna ner. Har inte tidigare haft...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Isis
·
T
  • Låst
Övr. Barn I höst ska vi åka utomlands *härligt*. vi ska ha med oss barnen så klart, sonen är då 4 och dottern ca 9-10 månader. Vagn har jag...
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.farsa.nu/ Jag hittade en riktigt rolig och bra sajt till den lyckliga pappan. :)
Svar
1
· Visningar
644
Senast: corona
·
S
  • Låst
Övr. Barn jag är gravid och tvivlar lite,men samtidigt vill jag behålla. problemet är att jag är arb har ev ett jobb på g men enbart deltid och...
Svar
16
· Visningar
1 433
Senast: astronaut
·
D
  • Låst
Övr. Barn Är det möjligt att börja få tjocka fötter i v 8? Har aldrig fått det förut, så jag börja ju fundera... Sedan så: Jag gjorde ett VUL...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: dorisdoris
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar väl alla risker för RS virus minska och vi kanske kan ta en liten träff med alla barn på Myrstacken i Västerås? Många var ju...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 363
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen berättade just att han hade sett en råtta ute när han lekte igår... jag frågade hur stor den var (trodde mer på att det var en mus...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Girasol
·
L
  • Låst
Övr. Barn Ca 1 1/2 vecka efter senaste mens första dag fick jag lite värk typ lite som man kan känna vid ägglossning, men det har hållit på i en...
Svar
8
· Visningar
2 635
Senast: LAPTOP
·
S
  • Låst
Övr. Barn om man är gravid så går man väl oftast upp i vikt (mer än vad barnet etc väger), hur fungerar det då om man redan är överviktig (tex. 30...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det, vid en förberedande förhandling ang vårdnad och boende för ett barn, får man det intremisstiska (äh, jag vet inte hur...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Kristin80
·
R
  • Låst
Övr. Barn Hej. Jag vet att många är imot trampoliner och vet att det kan hända olyckor, men nu vill jag ha tips på vilka trampoliner är värda att...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn 6980 ger 20% rabatt när man beställer på HM, var inne i deras fyndshop och fyllde på med t-shirts och kepsar till sonen och shorts till...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: mammazan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp