Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Övr. Barn Min 7-åriga dotter har riktigt långt, blont hår som hon är rädd om och vill behålla. Det är bara det att hårstråna är tunna, så det blir...
Svar
12
· Visningar
2 979
Senast: Jadzia
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jaaa!! Äntligen är det klart! Inte en mensdroppe, och massa streck på teststickorna!!! :D Kolla här...
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Jag satt å funderade på en sak häromdagen.... Vissa människor säger att de har så fullt upp med hushållet å barn, hinner knappast se...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Pysen
·
G
  • Låst
Övr. Barn om man ramlar av en häst under tidigare delen av graviditeten? det är så att jag ska på en ridkurs i helgen och hästen som jag ska rida...
Svar
12
· Visningar
1 248
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Mina tvillingar är 5 veckor imorgon. Så fort Hugo får chansen att spjärna emot med fötterna så gör han det, det har blivit närkontakt...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: ulda
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag hör ibland folk säga: Ja vi skall ha 2 barn. Men kan man egentligen veta innan hur många barn man vill ha? Har ni vetat från dag...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 154
Senast: Fjasut
·
F
  • Låst
Övr. Barn hur pass återställd blir man? jag har haft mardrömmar de senaste nätterna om att jag föder barn, vilket inte alls är särskillt...
2
Svar
29
· Visningar
4 116
Senast: Aningsfull
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur gammal var ni när ni fick ert första barn?? jag är 20år när jag kommer få barn om allt går som det ska
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 325
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Min 3-åriga dotter sa till mig igår efter att ha kikat under min tshirt.. -Mamma du ser ut som en groda med två bröst på huvudet...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: charmant
·
  • Låst
Övr. Barn Idag blev vi med undulat. Medryttaren "lurade" på mig sin och barnen blev överlyckliga. Kanske slipper jag diskussion om ormar och ödlor...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Nikkis
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som haft JÄTTE-foglossning, hur gjorde ni för att komma igång med ridningen utan bakslag? De få ggr jag provat medan jag ammade...
2
Svar
20
· Visningar
2 017
  • Låst
Övr. Barn Nu är det klart att vi ska gå isär. Jag har mer eller mindre redan flyttat, ofrivilligt, får bo tillfälligt hos en kompis men ska...
2
Svar
23
· Visningar
2 727
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Vilka märken är bra? Hur mycket kan de väga och man ändå orkar bära en stund? Vad kostar de? Jenny
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Snurrfian
·
J
  • Låst
Övr. Barn Nån som vet hur jag eller mitt ofödda barn skulle påverkas eller inte påverkas vid ett huggormsbett när man är gravid?? Anledningen till...
Svar
1
· Visningar
1 808
Senast: worre
·
  • Låst
Övr. Barn ... vi klassas som oförklarligt barnlösa :-( Ett år av idoga försök har lett till... ingenting! Jag hade hört talas om att det...
2
Svar
24
· Visningar
2 045
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn ...jag vet att alla föräldrar säger samma sak men Majken ÄR bäst. :love: :love: Hon föddes den 10e maj med kejsarsnitt (tvärläge) och...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: mino
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min son är nu drygt ett år och jag har nu slutat att amma honom( för tre dagar sen). Funderar nu på vad som händer med min kropp när...
Svar
2
· Visningar
13 167
Senast: Sóley
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har det ? Hur resonerar ni när 2 barn är äldre än era 2 gemensama barn.? Vi "bråkar" om att våra 2 gemensamma barn...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Barn Min väninna och hennes man försökte få barn i tolv år, på alla möjliga sätt, inget funkade. :( De gav sakta men säkert upp hoppet om...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket måste man egentligen äta, för att bebis ska få i sig allt den behöver? Min BM sade igår att jag tydligen måste äta mer nu...
2
Svar
31
· Visningar
1 969
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp