Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ainasoja skrev:Attans jag fick körförbud jag som bara ser lite dubbelt
Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.
Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...ainasoja skrev:Attans jag fick körförbud jag som bara ser lite dubbelt
Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.
Precis... Mycket bra skrivet... Min kusins morfar (90 år) borde ha blitt av med kortet för 20 år sedan... Men familjen kan inte göra nåt... De kan inte säga nåt, för vadå, han har faktist haft körkort långt före nån av dem andra ens var födda så han kan minsann köra...Snurrfian skrev:Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...