Myrstackträff

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Myrstackträff

Tråkigt... Humlibumlan då? Var är du? Kommer du? Eller ska jag behöva jaga dig med pm igen? ;)

Hmmm jag kommer inte, jag ser så himla illa så jag vågar inte köra bil dit så det får vara.

Jag kan hämta upp dig och p om ni kan tänka er att trängas med elin i baksätet!

Attans jag fick körförbud :angel: jag som bara ser lite dubbelt :rofl:

Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.

ainasoja skrev:

Jag avstår nog än då från Mystacken, jag kan inte ens se på folk när jag pratar med dom mm och det är bara jobbigt så jag stannar hemma och väntar på att världen ska lugna ner sig några hekto.

men stackare - det låter inget kul... har en mamma som ser "konstigt" och det är ju hur jobbigt som helst...

krya på dig
kramar
Helena

ainasoja skrev:

Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...:D
Jag förstår att du vill ta det lite lugnt!

Snurrfian skrev:
Attans vad de är kinkiga, gamla gubbar som inte ser ett skit får ju köra hur som helst...:D
Precis... Mycket bra skrivet... Min kusins morfar (90 år) borde ha blitt av med kortet för 20 år sedan... Men familjen kan inte göra nåt... De kan inte säga nåt, för vadå, han har faktist haft körkort långt före nån av dem andra ens var födda så han kan minsann köra...

För två år sedan fick han hjärnblödning, blev av med kortet... Äntligen tänkte de inom familjen nu behöver vi inte bekymra oss... Visst tre månader senare så besöker han läkaren igen och hör och häpna får tillbaka kortet... :eek: :eek: :devil: :confused: Ibland blir man förvånad... Då skall man vell kunna köra om man ser dubbelt...

Jag måste ställa in! Våran rörmokare ringde och talade om att han dyker upp och fixar källaren idag, så jag måste vara hemma och vara "behjälplig"....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 878
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark
  • WE-tråden