Domaren har gett sitt utlåtande...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Domaren har gett sitt utlåtande...

Oj oj ! Nu blev jag riktigt glad ända in i själen !

Vad häftigt ! Stort grattis !

då var ni inte oförklarligt barnlösa då !
 
Sv: Domaren har gett sitt utlåtande...

cirkus skrev:
då var ni inte oförklarligt barnlösa då !

Nä, bara oförklarligt barnväntande. Jag anser nog att allting inte är riktigt som det ska när det tar så lång tid att bli gravid (alltså om man inte bara har sex på måfå). Men vad det berodde på struntar jag i just nu.

Tack allihopa för gratulationerna!!

Har precis fått tid hos MVC samt att jag kommer få gå på kontroll redan i vecka 8 där jag gjorde utredningen (vet inte om det är VUL eller lyssna på hjärtat). Kul ska det bli!!
 
Sv: Domaren har gett sitt utlåtande...

Nämen oj det är ju fantastiskt! :bump:

Vad roligt!!!

Ja, som sagt så tar det ett år ibland. Ibland glömmer man bort att det faktiskt är helt normalt att det tar så lång tid också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år spinoff på ”försöka skaffa barntråden” Skapar en ny tråd för att nå fler. Bakgrund: jag, 32 och sambon, 37 har försökt att bli gravida...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 689
Senast: Saija
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 108
Senast: Amk
·
Övr. Barn Lite kortfattat : I slutet på 2012 fick jag veta av en lärare på äldsta sonens skola att de skulle göra en orosanmälan till...
Svar
7
· Visningar
2 094
Senast: Meibla
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp