Tilleliten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tilleliten

KL

Såg bara de sista fem minuterna. Men de fick mig att krama mina egna små och tacka för att de är friska. Ska definitivt se reprisen.

/Timsetim
 
Sv: Tilleliten

Jag missade programmet jag också:( Men reprisen ska jag se och jag känner att jag börjar nästan gråta redan nu :cry:
 
Sv: Tilleliten

Jag hade inte tänkt o se - gråter mig helt förstörd av dylikt - men det var ok känslomässigt, sorgligt men vackert.
Vilka modiga o starka människor, Tille inbegripen.
 
Sv: Tilleliten

*kl*
Jag har själv följt Tilles historia.
Det är en fruktansvärd sjukdom som jag själv har erfarenhet av.
Jag har vuxti upp med en kusin som har samma sjukdom som Tille.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt.
Det är hemskt att Tille fick ett så kort liv men jag är ändå lättad att det tagit slut,
hur hemskt det än låter men med denna sjukdom blir livet en plåga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 404
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
2 018
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 764
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp