Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Timsetim skrev:Det är oundvikligt att mina barn får ligga och skrika emellanåt.
Det är jag med. En i mitt föräldragäng från BVC fick också tvillingar. Hon kommer inte så ofta med och fikar och så. Har tydligen rätt fullt upp, vilket jag förstår. Dessutom har hennes killar blivit STORA...havreflinga skrev:Min man och jag är fulla av beundran.
cirkus skrev:Jag var ju ensamstående med mina tvillingar
havreflinga skrev:Förra veckan sa jag till min man: Jag fattar inte hur den där tjejen på bukefalos...hon som har tvillingar och den ena ammas och den andra pumpar hon ut mat till...jag fattar inte hur hon hinner!
Min man och jag är fulla av beundran. Vi har fullt upp med en liten kille.
TinyWiny skrev:det handlar om att bebisar har behov och uppfyller man dem så har man en nöjd bebis
TinyWiny skrev:man kan aldrig ge ett barn för mycket kärlek, det är det det handlar om!
mino skrev:En liten reflektion: jag undrar om man verkligen kan påverka bebisen till att vara eller inte vara krävande.
---
Jag har svårt att tro att våra bebisars olika beteenden beror på hur vi beter oss som föräldrar. Jag tror mer att det handlar om hur bebisen är som individ och kanske hur mättande mjölk man har.