Hur lång tid

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur lång tid

Tog närmare 7 år för oss. Slängde pillren sommaren -99, blev gravid (efter en massa ivf-försök) i feb -06, är i v 20 nu.

pemi
 
Sv: Hur lång tid

pernilla_s skrev:
oj då... Förlåt om jag tog upp ett känsligt ämne...
Inga problem. Jag orkar bara inte skriva om det just nu. Men det är ok att fråga. :) Hänvisar till tråden jag tipsade om ovan för mer prat kring ämnet.
Huvudsaken är att jag älskar ungen :love: . Det är exets beteende jag har problem med. :cry:
 
Sv: Hur lång tid

Bestämde oss inte för att skaffa barn, det bara blev så... mina p-piller tog slut (trodde jag hade en karta till) o vi var försiktiga men månaden efter kom inte mensen. Var tveksamma först om vi skulle behålla det men nu kan jag inte förstå att jag tvekade. Åldern hade nog en stor del i beslutet, fyller 29 i höst o man blir ju inte yngre.. Är världens lyckligaste o superkär i min underbara sambo som kommer bli världens bästa pappa.:love:
 
Sv: Hur lång tid

Första gången jag glömde mitt p.piller,haft p-piller i snart 10 år...
Oväntat men väldigt välkommet...
 
Sv: Hur lång tid

Första gången försökte vi inte utan David blev till ändå, oplanerat men inte oönskat :love:
Andra gången tog det sig på andra försöket (dvs ca 2 månader då), är nu i v. 28 :)
 
Sv: Hur lång tid

typ två veckor (första ägglossningen). Jag hade trott att det skulle ta lång tid så det var lite av en chock och ett antiklimax.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 312
Senast: enough
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: The Beast
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 501
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Jag tog mig tid att upptäcka vår skog igår och blev helt förälskad. Så nu vill jag ta med barnen ut, men vi har ingen bärstol ännu och...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp