Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn H´s pappa brukar ha umgänge heldagar på söndagar,denna helgen hade vi bytt till lördagen då pappan skulle sova över här för att lära sig...
2
Svar
22
· Visningar
2 339
Senast: Zaria
·
U
  • Låst
Övr. Barn Satt och skulle sätta in de senaste fotografierna i album häromdagen och började räkna på hur många kort vi har på dottern och jämförde...
Svar
11
· Visningar
890
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hej, Efter att vara gammal Bukefalosläsare har jag nu äntligen reggat mig - inte för att jag vill fråga något om hästar utan för att vi...
Svar
14
· Visningar
1 737
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn I går eftermiddag föddes min brorsdotter, tjejen som skulle komma med liv och styrka ( efter allt som vår familj gått igenom) Men det...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 710
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju lite mindre än en månad kvar till bf nu och börjar fundera lite på vad som ska med. Lite barnkläder och blöjor och...
2
Svar
38
· Visningar
3 007
Senast: Bebben
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag är inte ute efter att detta ska bli ngn reklam-tråd, så ni behöver inte ange märken, förtag o.s.v Hur gjorde ni med bilbarnstol...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Det var så det kändes i alla fall en kväll tidigare i veckan. Är i vecka 17 nu, så det skulle kanske kanske kanske kunna vara bönan som...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Sablar22
·
D
  • Låst
Övr. Barn Skall på inskrivning nästa vecka hos barnmorskan. Frågad hur lång tid besöket tar, 1.5 h :eek: svarade hon! Vad GÖR man under 1.5 h...
Svar
1
· Visningar
764
D
  • Låst
Övr. Barn Jag brukar ALDRIG ha huvudvärk, men sedan igår (började med ont i nackmuskulaturen) har jag ONT i huvudet. Låg totalt utslagen hela...
Svar
7
· Visningar
813
Senast: corona
·
3
  • Låst
Övr. Barn Hejsan! Tänkte höra med er som har husdjur (främst katt, även hund) hur det funkade när vi fick barn? Var det några problem? Funderade...
Svar
12
· Visningar
961
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte svaret. Jag skaffade barn för att jag ville ha barn - Egoistiskt Ja Negativt Nej Skaffar man barn för att...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 158
Senast: TomasN
·
  • Låst
Övr. Barn Jag upplever just nu jätteproblem med min sju-åring. Vi har pratat jättemycket om hur viktigt det är att tala sanning, jag har läst...
Svar
17
· Visningar
2 877
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle vara jätteintresserad av att höra hur ni gjorde/gör med amning av era barn? :banana: (Vill inte höra vad ni tycker är rätt...
2
Svar
34
· Visningar
2 603
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Om allt går som det är planerat kommer jag och min kille skaffa barn efter att jag tagit studenten nästa år. Kommer då vara 20 och sen...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 905
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Har fått mitt första barn som är några månader gammal nu. Har en egen häst installad i ett kollektivstall med x antal fodringar...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: lime
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skriver detta å min brors vägnar då vi i familjen nu behöver lite råd och hjälp med hans barn och hans fd fru som gör livet ganska...
Svar
9
· Visningar
1 514
Senast: Bubbla
·
I
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag inga tonåringar men jag är nyfiken att höra hur ni tonårsföräldrar hanterar era tonåringars drickande... Hur resonerar ni...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 708
Senast: FridaJ
·
L
  • Låst
Övr. Barn ..vad det är för åldersgräns för att beställa biljetter till olika musik/rockfestivaler runt om i Sverige? Var kan man få reda på det...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: lippan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har börjat fundera om sonen möjligen inte har någon allergi under utveckling :( Eftersom jag, min familj och pappan och hans...
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: tgd
·
D
  • Låst
Övr. Barn "Alla" (läkare, kuratorer, vänner, bekanta etc) att man aldrig ångrar att man INTE gjorde en abort. Jag var ju valet och kvalet en...
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: dorisdoris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp