Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Har föräldrapenningen höjts på senaste tiden? Hörde något om det här tror jag. Vad ligger den på nu? En annan fundering jag har är...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn Hjälp!! Är det någon här som vet hur det fungerar när man har delad vårdnad om ett barn och man inte bor på samma ort, hur löser man...
Svar
15
· Visningar
3 441
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är världens sämsta sjuksköterska när det handlar om kroppen. Tacka vet jag psykiartrin...nåväl,sonen fick hjärnskakning igår...
Svar
14
· Visningar
3 137
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon klok människa som har en aning om vilka regler som gäller att meddela barnens vårdnadshavare om kommande planeringsdagar...
2
Svar
21
· Visningar
2 786
Senast: melindah910
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är det, kan man få dubbla dagisplatser till ett barn? Sambons son bor hos oss vartannan vecka. Nu jobbar både jag och min sambo...
Svar
1
· Visningar
853
  • Låst
Övr. Barn .....att äta inlagd sill när man är gravid?? Gravad och kall /varm rökt fisk vet jag att man ska undvika eller inte äta alls
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Cina
·
F
  • Låst
Övr. Barn jaha.. då var man själv i denna sits.. att bebis bara vääägrar komma ut! idag är jag i v. 40+5.. och alla verkligen tjaaaatar om när den...
2
Svar
33
· Visningar
4 177
Senast: FridaJ
·
J
  • Låst
Övr. Barn Får era barn själva bestämma vad de får äta? Mina barn har en kompis som är petig med maten som jag förstått det. Vet att han fått...
Svar
15
· Visningar
1 162
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Är det fler som varit på ett sådant samtal? Var mest nyfiken på om det var något unikt för våran bvc eller om det var något...
Svar
18
· Visningar
1 254
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Det verkar som om alla i bekantskapkretsen har bebis nu och jag får jättelängtan efter bebis.Samtidigt som det känns som om det räcker...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Nu tycker jag det är dags att visa upp våra små troll i en färsk bildtråd!!!! här är min lilla Lova: Hon blir 3 månader imorgon...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 786
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn Nu måste jag få fråga något jag aldrig funderat över själv, utan det var den blivande pappan till bönan som frågade vid middagsbordet...
2
Svar
27
· Visningar
5 401
Senast: citron
·
  • Låst
Övr. Barn tror det var rätt så länge sen vi hade en tråd där man ska skriva citat från barn.. rätta mig om jag har fel! det vore roligt med en...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 354
Senast: horselove
·
  • Låst
Övr. Barn Vad gör man med sina barns förskräckliga kompis??? Igår hade vi en tjejkompis åt storebror här hos oss. Ungarna är nästan jämngamla och...
Svar
19
· Visningar
1 995
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn - Vilken vecka är du i nu? Bara i vecka 18 - ja, då får vi verkligen hoppas att du inte fortsätter att växa i samma takt, du har ju ändå...
2
Svar
21
· Visningar
2 267
Senast: Tokmaja
·
W
  • Låst
Övr. Barn Försökte för första gången 5 minuters sättet och jag leeeeed! Mitt barn grät och jag leeeeeed! Tog till slut upp henne efter andra...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 453
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Firade midsommar hos grannen, som inte förräns efter middagen kläckte ur sig att deras lilla ettårige son varit förkyld i en vecka, och...
Svar
7
· Visningar
15 037
Senast: Garpen
·
  • Låst
Övr. Barn Uuuuu... i morgon ska sambon och jag iväg och kika på bönan för första gången. :crazy: BM sa åt mig att jag inte fick kissa på två...
2
Svar
24
· Visningar
2 278
Senast: pemi
·
G
  • Låst
Övr. Barn Var går gränsen för barnmisshandel? Hur hårt och mycket får man ta i ett barn innan det räknas som misshandel? Finns en generell gräns...
Svar
11
· Visningar
3 961
Senast: oz_joj
·
N
  • Låst
Övr. Barn Min son har gått en termin på ett dagis pga av det inte fanns plats på storebrors dagis men till hösten har vi fått plats där och har...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp