Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ja.. det var frågan Var ett tag sen jag såg en sån tråd här inne, så tänkte att det kanske var på tiden att göra en ny :D
10 11 12
Svar
225
· Visningar
14 957
Senast: jamjam
·
  • Låst
Övr. Barn Lång tråd och ett känsligt ämne: X= pojkvännens syster Pojkvännen fick tidigare idag ett samtal från hans mamma som är på...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Visst är det väl ändå lite tabu att prata (inte nödvändigtvis skriva) om annat än lyckliga graviditeter med små rosa moln? Och om små...
2
Svar
22
· Visningar
1 820
Senast: Lupin
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag är den mäst oroliga i världen tror jag. Jag hade 6 med en kille för ca 2 mån sen. Hade skydd och den gick inte sönder. Fick mens som...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Doris1
·
  • Låst
Övr. Barn Och bebis har inte fixerat sig än :confused: När fixerade era bebisar sig ? Det är min värsta mardröm att det ska bli sätes bjudning.:eek:
Svar
13
· Visningar
1 120
Senast: Lupin
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vår 4:a åring har plötsligt, 5 månader efter lillasysters ankomst börjat prata som en två åring... Har ju läst att det är jättevanligt...
Svar
7
· Visningar
1 856
Senast: Tokmaja
·
F
  • Låst
Övr. Barn Har två kvällar i rad nu störtbölat när jag ska gå och lägga mig.. gråter för att jag är så rädd att förlora det bästa som hänt mig, min...
2
Svar
30
· Visningar
3 106
Senast: havreflinga
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag har just fått reda på att jag blivit gravid på första månaden jag försökte och är över lycklig. Men jag undrar hur säkert är...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Hur stora skillnader är det för barnet om någon av föräldrarna exempelvis dör? Underlättar det med vissa saker att vara gift eller är...
2
Svar
26
· Visningar
4 586
Senast: Bebben
·
K
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man säja om en 16-åring som inte vill hänga med på sina kompisars festande med alkohol och tobak? Själv tycker jag att killen i...
2
Svar
20
· Visningar
4 246
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Oftast när vi hämtar på dagis är det bara gnäll för att våra pojkar är jobbiga och har för mycket energi. Helt enkelt lite svåra att...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: lingonben
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har en kompis som har en son på 1½ år och snart känner jag att jag inte kommer kunna umgås med henne längre om hon inte skärper till sig...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 844
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom det i tråden "En ängel i magen" började tas upp om barn som verkligen valt att komma mot alla odds som tex Mimus som upplever...
2
Svar
20
· Visningar
2 072
Senast: pemi
·
L
  • Låst
Övr. Barn hur gör ni med era små under denna hetta?? har en 5 månaders kille är man dum som sätter honom i bilen utan AC o åker en ca 20 min...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Blixtra
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag har pratat med sambon många gånger om barn men han har inte varit helt sugen så det har fått vänta. Nu har jag precis blivit uppsagd...
Svar
7
· Visningar
2 427
Senast: Inte_Ung
·
G
  • Låst
Övr. Barn När har ni flyttat era barn till eget rum för att sova? Ni som haft era barn i ert sovrum till att börja med.
2
Svar
30
· Visningar
2 466
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hörde en ganska intressant sak häromdagen. Jag har en bekant som är ganska mycket för andar och övernaturliga saker. Hon påstår...
2
Svar
22
· Visningar
3 656
Senast: Mabuse
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag har just fyllt trettio och måste inse att tiden rinner iväg för mig. En gång eller annan så vill jag antagligen ha barn. Jag tänker...
Svar
18
· Visningar
1 212
Senast: Petruska
·
  • Låst
Övr. Barn Har varit barnvakt nu under helgen till en liten flicka på 3 år. Jätteskoj :) Igår var vi på en djur-/nöjespark och så sa hon "Åh du är...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn När på lördagen ska man ge barnet sitt godis? Efter frukost? Lunch? Till kvällen? :confused: :confused: :confused: Och hur...
Svar
6
· Visningar
788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp