Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hallå!!

Zandrix skrev:
måste fråga...
hur ont gör det egentligen å föda barn?


Det gör lika ont som att böja ett nyckelben.
Det hade läkaren sagt till en kompis till min son som böjt nyckelbenet vid en crossolycka. :smirk:
 
Sv: hallå!!

haha, jaha.. har varken fött barn eller böjt ett nyckelben.. men.. jaha :smirk:
 
Sv: hallå!!

*kl*

I nat drömde jag att jag födde barn och ut kom en svart mycket söt hundvalp. Så besviken jag blev, gått i 9 månader och burit på en sketen hundvalp, jag som trodde det var ett barn...........


Va lustigt.. jag drömde samma sak, fast de va en brun/vit cocker spaniel som kom ut.. Skitbesviken blev jag..
 
Sv: hallå!!

Jag kan ju bara utgå från mig själv och jag har fött 2 barn. Det gör överjävligt ont. Med första barnet var jag helt övertygad om att jag skulle dö, typ klyvas så jag fick ren och skär dödsångest. Det var fruktansvärt. Första gången efter förlossningen då jag fick mensvärk blev jag kallsvettig och började hyperventilera eftersom det kändes som värker.:crazy:

När andra knodden skulle komma var jag mer beredd på vad som komma skulle och kunde koncentrera mig bättre på andningen och då hade jag lite mer kontroll. TRots detta gjorde det alldeles vansinnigt ont. Huvva. Jag är glad att jag gjort mitt.

Jag hade bad och syrgas som smärtlindring.
 
Sv: hallå!!

Min mamma har berättat att det inte gjorde det minsta ont för henne, hon tyckte det var småpotatis.
Jag hoppas verkligen att de generna sitter i mig också:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 082
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 334
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 684
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp