Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hallå!!

Zandrix skrev:
måste fråga...
hur ont gör det egentligen å föda barn?

Det gör lika ont som att böja ett nyckelben.
Det hade läkaren sagt till en kompis till min son som böjt nyckelbenet vid en crossolycka. :smirk:

*kl*

I nat drömde jag att jag födde barn och ut kom en svart mycket söt hundvalp. Så besviken jag blev, gått i 9 månader och burit på en sketen hundvalp, jag som trodde det var ett barn...........

Va lustigt.. jag drömde samma sak, fast de va en brun/vit cocker spaniel som kom ut.. Skitbesviken blev jag..

Jag kan ju bara utgå från mig själv och jag har fött 2 barn. Det gör överjävligt ont. Med första barnet var jag helt övertygad om att jag skulle dö, typ klyvas så jag fick ren och skär dödsångest. Det var fruktansvärt. Första gången efter förlossningen då jag fick mensvärk blev jag kallsvettig och började hyperventilera eftersom det kändes som värker.:crazy:

När andra knodden skulle komma var jag mer beredd på vad som komma skulle och kunde koncentrera mig bättre på andningen och då hade jag lite mer kontroll. TRots detta gjorde det alldeles vansinnigt ont. Huvva. Jag är glad att jag gjort mitt.

Jag hade bad och syrgas som smärtlindring.

Min mamma har berättat att det inte gjorde det minsta ont för henne, hon tyckte det var småpotatis.
Jag hoppas verkligen att de generna sitter i mig också:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 841
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 091
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama