Hur lång tid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur lång tid?

jag skrev inna här att jag inte visste om ja va gravid eller inte men det är jag har varit på ultraljud 2ggr ska dit igen om 4veckor:banana:
 
Sv: Hur lång tid?

Hade ätit p-piller (Desolet) utan uppehåll i 11 år, slutade med dom i juni, hade skyddat sex (kondom) i juli, valde att prova bli gravid efter juli-mensen och blev gravid i augusti.

Lycka till när det är dags! :)

/Timsetim
 
Sv: Hur lång tid?

Jag åt follomin 28, det hade jag ätit i 6 år tilsl vi bestämde oss att jag skulle sluta. Jag fick aldrig tillbaka mensen,men jag blev gravid efter 7-8 månader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 474
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 700
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: WildWilma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp