Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Jag hade den till 03 och har hållit på att dö utav den. Har haft blödningar i mängder och åkt i ambulans många gånger sista gången var...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Sholeh
·
H
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag bestämt mig, det blir abort. Fast egentligen hade jag inget att välja på, för pappan ville inte ha barnet, och jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: ullo
·
L
  • Låst
Övr. Barn hej är det bara jag som tycker att vi kan ha en köp och sälj annons om kläder här hör av er.:rofl:
Svar
2
· Visningar
835
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen har börjat en ny avdelning på dagis. Efter lite omorganisation. Fick behålla en av sina gamla fröknar och fick två nya. Är jag...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: _Eva_
·
  • Låst
Övr. Barn Griper halmstrån, kanske finns det någon som kan ge mig råd och tips här?:crazy: Har en son, drygt 3,5 månader (f.23 maj-06) som jag...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: havreflinga
·
G
  • Låst
Övr. Barn är man tvungen att göra en glukosbelastning???? förlåt om jag har stavat fel
Svar
16
· Visningar
2 295
Senast: Grace*
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vår lilla tjej är nu ett och ett halvt år:love: Hon sover fortfarande i spjälsäng i vårat sovrum men vi har börjat fundera på om hon...
2
Svar
22
· Visningar
7 074
Senast: Miss M
·
G
  • Låst
Övr. Barn i vilken vecka tidigast har fostret ganska stor chans att överleva,om den föds för tidigt??
Svar
14
· Visningar
3 311
Senast: Calazirya
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, hur är det när det kommer till vad barnet vill när det gäller delat boende hos skillda föräldrar? När barnet i fråga uttryckligen...
Svar
19
· Visningar
1 307
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Övr. Barn Elicia har blivit förkyld :( Har feber, hostar och är jättesnorig och täppt i näsan. Nu till mitt lilla "problem". Hon verkar inte...
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har gått ett par veckor sedan 5-månaderskontrollen (13/9), men jag måste bara få dela min glädje över min underbara goa kille! :love...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Lupin
·
N
  • Låst
Övr. Barn Tips på bra mat att äta när man e gravid? tycker saker och ting smakar mindre nu=( Stekt mat klarar jag inte av längre...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn För en stund sedan åkte tacco med sambo till förlosssningen!:bump: Hon har haft ont hela natten och inte sovit, sa hon men jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 076
Senast: jea78
·
K
  • Låst
Övr. Barn Möjligt (Kat-)scenario: Individ 1: mor till barnet, gift och sammanboende med individ 2 Individ 2: far till barnet, gift och...
2
Svar
26
· Visningar
2 240
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Min 2 åring ska få rör inopererat i öronen. Det är både lite skrämade med att hon ska sövas ner och en lättnad att det kanske blir...
Svar
7
· Visningar
1 703
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Den 27/9 föddes våran pojke, exakt en månad innan bf. Han vägde 2520 gram och var 47 cm lång. Allt har gått bra och nu försöker vi...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Miss M
·
W
  • Låst
Övr. Barn men ingen bäbis verkar vara på gång. Tänk om man hade vetat att just i dag skulle den komma! Har fått sånn huvudvärk under natten och i...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: corona
·
G
  • Låst
Övr. Barn vad fick ni göra för att få kjesansnitt? eller fick ni det pga ev kom plikationer vid förlossning?? i vilken månad var du när du fick...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: Girasol
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur räknar man vilken månad man är i? Låt säga att man hade sex första juni, vilken vecka är man då i nu?
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Girasol
·
K
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon statistik över hur ofta barn ärvar en psykisk sjukdom som depression, när den ena föräldern är drabbad men den andra är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 361
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp