Sv: Bikini för barn??
vad har freddisen för storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe vad matar du med :P ?
Eskil har storlek "2 år" på sin hela dress på bilden och den är nästan för liten nu när han har 86. Han kan däremot lätt ha brorsans tröja i stl "4 år" som klänning Vidar är 5 år 116 cm och kan ha 4-årströjan (tajt) och 8-årströjan (stor men funkar) som han har på bilden.
Tvådelade är bättre enligt min erfarenhet, passar längre tid och har långa ärmar
Min dotter som snart är 8 år har trekantsbikini o två delat! Hon tycker att det är fint o så är det inte skönt med blött tyg på magen, hon torkar snabbare o jag antar att risken för blåskatar minskar med det.
Tycker det är de vuxnas åsikter om att det är nåt "sexigt" med bikini!
Dessutom tror jag att våra barn är nog mer medvetna än vad många tror, de behöver inte va könsmogna för att känna att man inte vill vissa sig naken för okända.
O jag skulle aldrig låta min dotter bada naken på offentlig plats oavsett ålder då det faktiskt finns pedofiler o de ska f**n inte få se mitt barns rumpa!!!
Samma tanke hade jag. Baddräkter torkar fort i solen. Helst bör de förstås ha en t-shirt på för solskyddets skull.Fast det där går inte ihop för mej. Du vill inte att hon ska bada naken men det är ok med bikini som vuxna (pedofiler) anser är sexigt?