Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Vem är det nu som förvränger och felciterar? ;-)
Så här skrev jag: "Ingen som varit med om att media förvrängt, misstolkat och rent av kört med osanning ang "intervjuer" och "kommentarer" från folk? Vad är det som ens säger att AW blivit korrekt citerad? Jag bara undrar..."
Men jag var inte intresserad av att lägga mig i diskussionen, mer än att *rent allmänt* komma med ett påpekande att media ofta förvränger och felciterar---
Inte "ökensemester", hon var gift med en egyptier och bodde i Egypten.
*kl*
Jag tycker inte att man kan kalla henne expert på barn. Visst har hon 9 barn själv och kan säkert jättemycket om barn, men... de här 9 barnen är ändå lika varandra till stor del då de har samma föräldrar. Alltså tycker inte jag att hon kan vara någon expert för visst är man expert på sina egna barn, men man är inte det på andra för barn skiljer sig åt.
Njae, inte samma föräldrar... det är väl en två-tre-fyra olika pappor.
Det visste jag inte, men jag antar att de här 9 olika syskonen ändå har en rejäl portion syskonlikhet.....och uppväxtmiljön tror jag också spelar in i hur de fungerar.
Man blir ta mig tusan inte expert för att man har 9 barn! 9! DEt är en liten mängd ungar egentligen och kalla sig expert på en sån liten mängd.......
Då vill jag börja kalla en bekant till mig som har 16 hästar för expert! Vilken expert va!!! I alla fall jag kan peka ut flera brister i hans hästhantering, men tja, jag har ju bara haft 5 hästar i mitt liv så vad vet jag.
En bvcsköterska som har jobbat i sitt yrke i 30 år är expert.... så många fler än 9 barn hon har träffat! Så många fler kunskape om BARN hon har samlat på sig.
Jag är väldigt förundrad över att så många har så många åsikter och skriver så mycket felaktigheter om AW utan att ha en aning om vad de snackar om. Fast så är det väl i livet finns det någon att tycka illa om så är folk inte sena att hänga på och snacka skit.