Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ni som i vanliga fall (ogravida;)) får ont i brösten, mensvärk och liknande vid ägglossning, upphörde de sakerna när ni blev gravida...
Svar
8
· Visningar
2 991
Senast: Zaria
·
C
  • Låst
Övr. Barn Använder Elocon i genomsnitt 1 ggr/v mot böjvecksexem och läste idag att man inte bör använda salvan om man är gravid då fostret kan...
Svar
4
· Visningar
5 806
  • Låst
Övr. Barn :) Min yngsta dotter Miranda bara ÄLSKAR alla sorters fordon,det var hennes första ord (traktor),hon gillar även sin och storasysterns...
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta dotter ska läggas in på barnkliniken i Halmstad nästa vecka Tisdag,mellan kl.13.00 tills nästa dag. Man ska ta tillväxt...
Svar
9
· Visningar
1 334
Senast: Tussilago13
·
  • Låst
Övr. Barn som varit med om detta? är ju i vecka 17, snart 18 och sen någon dag tillbaka har jag haft lite konstiga känningar nere vid...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Girasol
·
C
  • Låst
Övr. Barn Var längesedan jag var här nu, men så fick jag ett ryck o logga in. Sitter här o väntar på min bebis, har varit ute o promenerat, gått i...
Svar
3
· Visningar
950
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som vet vad som gäller i denna situation? Ska jobba 16-21 i morgon och sonen ska vara på dagis mellan kl 15:40 tom 17:25...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: TBT
·
W
  • Låst
Övr. Barn Nu är det ca 6 veckor sedan förlossningen. Sedan igår eftermiddag har jag börjat blöda, fortsätter även i dag. Ska man reagera eller är...
Svar
4
· Visningar
2 134
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Julen börjar närma sig. Våra barns första jul och för vissa i släkten ställer det till problem. De har nämligen stora problem med att...
2
Svar
36
· Visningar
2 596
T
  • Låst
Övr. Barn Nu när jag går in på den fjärde dagen av värkarbete, så slog det mig hur många "knep" det finns för att komma igång ordentligt. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 659
Senast: The Great White Shark
·
T
  • Låst
Övr. Barn HJÄLP! Dottern har varit dålig i magen ett par dagar och det har resulterat i en sårig rumpa!!! Hon har inte gått länge i nån...
Svar
18
· Visningar
4 325
Senast: mimmipigg
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vad gör ni med era bäbisar under deras vakentid? Vet inte vad jag ska göra med henne, vad ska jag göra med en bäbis på 6 veckor när...
Svar
16
· Visningar
2 458
Senast: Snurrfian
·
G
  • Låst
Övr. Barn el egoistisk??,som jag har skrivit i många andra av mina inlägg,såhar jag ljumskbråck och vill ha planerat kjesarsnitt. nu har det gått...
2
Svar
20
· Visningar
2 685
Senast: Freddie
·
  • Låst
Övr. Barn Både jag och min äldste son har råkat ut för dessa krabater några gånger och jag tycker att det var bland det jävligaste äckligaste...
Svar
8
· Visningar
4 468
Senast: Björk
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag bor tillsammans med sambo och min dotter på heltid, sambons dotter bor med oss varannan vecka. Alla hem har ju sina egna regler &...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: nDian
·
T
  • Låst
Övr. Barn Satt igår em och tittade på "Förlossningsakuten" , ett program från USA. Har tittat på programmet flera gånger och det slår mig varje...
2
Svar
25
· Visningar
2 236
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min granne är 5 år gammal (6 i februari) Hon har ett handikapp som heter möbius syndrom (tror jag) och är en sorts utvecklingsstöring då...
2
Svar
24
· Visningar
10 026
Senast: k i m
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vill bara berätta...:p Att i Måndags kväll så satte allt fart. 1 vecka innan BF.. Vid 19 tiden så hade jag hyfsat ont och fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 749
Senast: Blixtra
·
G
  • Låst
Övr. Barn som ni var gravida,hade ni någon sexlust överhuvudtaqget? hur ofta hade ni sex?? tycker det är svårt med ställningar då jag gillar...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Chivita
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..läste precis i nya mama om att den som tjänar mest, om den är hemma och är föräldraledig kan man få 3000:- i bonus! Men när gäller...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp