Sv: Torka andras barn efter toabesök
Islandshästar
Men om man nu skulle bli fast i 4 timmar vad sjutton pratar man om då?
Islandshästar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om man nu skulle bli fast i 4 timmar vad sjutton pratar man om då?
Islandshästar
Nu har jag tur, sonens kompisar är 6 år gamla och kan torka sig själva numera
Usch, stackare... Själv tillhör jag den skaran som kan äta o torka spyor samtidigt... Fast jag har blivit känsligare sen jag fick mina barn. Känsligheten för vissa dofter som jag utvecklade under graviditeten hänger kvar ännu...
Jag var också så där äckelmagad men jag blev "botad" när jag jobbade på krogen och torkade upp spyor, det var inte roligt alls men man lärde sig precis som du gjort.
Jag tycker inte heller att det är roligt att torka bajs men måste man så måste man, men jag tycker inte att man kan kräva att föräldrarna ska vara närvarande när barnet leker hos sina kompisar ifall barnet bajsar då gör man istället som du trycker upp papper i näsan och gör bort skiten
Nu har jag tur, sonens kompisar är 6 år gamla och kan torka sig själva numera
Skulle ni självklart bita ihop och hjälpa ett barn med diabetes att ta insulinspruta före maten?
Vet att det är en mer kvalificerad uppgift än att torka bajs och att barn med diabetes behöver extra uppsikt av säkerhetsskäl (komarisk) men frågan är ändå intressant!