Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn egenligen? http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,68401020_852__,00.html Ingen misstanke om brott, utan det räknas som en...
2
Svar
26
· Visningar
2 209
Senast: Mirre
·
  • Låst
Övr. Barn Två exempel som klingar illa i mina öron: -Hej, min lilla äckelunge. Hur gulligt och hjärtlig man än låter på rösten så blir...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 274
Senast: Mirre
·
G
  • Låst
Övr. Barn flera veckor innan beräknad förlossning?? har kännt mej svullen ,stor och öm där nere i ca 2v,är det vanligt?? på djur vet jag att det...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Mli
·
T
  • Låst
Övr. Barn Sonen har plötsligt börjat kissa i sängen! Sista månaden har det hänt i alla fall nån dag i veckan. En gång hade jag glömt att kissa...
Svar
6
· Visningar
1 633
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Hemoröjdsnack är det pinsamt eller vad tycker ni? Jag tänker inte vara anonym utan fortsätter på mig själv. Jag är nu i vecka...
Svar
14
· Visningar
5 347
Senast: Petronilla
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har två barn,Melissa 3år och Miranda 1,5. Vi är sugna på nr.3:angel: Nån som skaffat barn efter lyft och förstoring??Eller bara...
Svar
5
· Visningar
2 902
Senast: Sar
·
G
  • Låst
Övr. Barn som man kan ha dagar innan förlossningen hur känns dom??
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: nDian
·
  • Låst
Övr. Barn Om ni kommer på ngt jättebra/optimalt att ge till ngt barn kan vi väl skriva det här?! Så kan vi med minre fantasi :angel: få lite råd...
Svar
10
· Visningar
952
  • Låst
Övr. Barn Idag när jag hade hämtat min dotter på dagiset & var på väg hem så frågade hon mig plötsligt: -Mamma, vet du vad jag kan säga? Jag...
Svar
1
· Visningar
753
  • Låst
Övr. Barn Igår natt blev jag äntligen moster!! Min äldsta syster fick en liten dotter :love: Hon är 52 cm lång och väger 3.9 kilo, vad kan hon...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Mustasukka
·
  • Låst
Övr. Barn ....... Jag ska aldrig lämna henne ensam ens en minut igen:rofl:
2
Svar
25
· Visningar
2 074
Senast: Emsan
·
  • Låst
Övr. Barn Ett par som separerat har delad vårdnad om sonen 7 år. Den ena parten flyttar 40 mil söderut. Far upp ofta för att umgås med sonen som...
Svar
19
· Visningar
1 644
Senast: Kira
·
  • Låst
Övr. Barn Precis vad våra kära politiker vill :mad: Jag blir så heligt för***nad att jag bara vill sätta dessa personer på en raket och skicka...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var ute och gick med min hund för en vecka sedan och lämnade lilla Filip ensam med sin pappa för första gången. Efter att ha gått ca...
2
Svar
23
· Visningar
1 970
Senast: Stinaelin
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag er samlade erfarenhet och kunskap för att förenkla min vardag. 50% av amningstillfällena går jättebra. 30% går okej...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar bli lite bekymrad över mina barns dagis. Personalen gör väl vad de kan, antar jag, men det tycks inte bita särskilt hårt. Min...
Svar
16
· Visningar
1 345
Senast: Gry
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn finns det något roligt sällskapsspel som skulle kunna passa både en 13-åring (blir 14 i april) och en som fyller 9 år...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Barn Igår kl.13.00 skrevs jag och Miranda in på barnkliniken i halmstad,hon låg inne för tillväxthormonkontroll. Dom stack fel fem ggr...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: fettso
·
H
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga till er som har erfarenhet.. Jag har två barn o tredje är på väg, har ingen häst för tillfället men har blivit sugen på...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: FannyN
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej Vi pratar om barn, i alla fall att försöka. Jag är 37 år och har inga barn sen tidigare. Min man har tidigare haft problem med...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp