Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Ett litet ljus för Thyra himlens vackraste ängel!
Älskade vän... Nu ligger hon där uppe på ett moln och skrattar och viftar med fötterna och har inte ont längre. Och min mamma vakar över henne, det är jag helt säker på.
Natt som dag, du vet var jag finns. Behöver du komma bort står min dörr alltid öppen.
Vad starkt av dig att orka sjunga. Hon har det bra där uppe. Det finns många fina änglabarn som hon kan vara med. Min förstfödda som i dag skulle varit 17 tar hand om henne.
Oj, jag har läst om detta nyligen. men på en annan sida. Läste berättelsen om lilla Thyra som hennes mamma antagligen skrivit.
Jättehemskt när en sån sak händer. Ser att det ju var ett tag sen nu men jag sänder ändå en liten tröstkram. Man slutar ju aldrig sörja en familjemedlem.
Tänder ett ljus för Thyra. En massa kramar till er!!!
Har också ett hjärtebarn, fast jag håller honom i famnen nu...
Tänker på er och världens vackraste ängel...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.