Reflektion

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Reflektion

Ibland kan jag sitta i soffan på kvällen och sakna lillplutten så svårt att jag måste gå in i hans rum och röra vid honom. Helt knäppt!

Sådär är det för mig oxå. Ibland får jag gå runt och bära för att han ska somna. Då längtar jag efter att kunna lägga honom ifrån mig och göra något annat, men när han somnat och sover som en stock timme efter timme nästan längtar jag tills han ska vakna igen så jag får hålla honom...:crazy: :crazy: :smirk:
 
Sv: Reflektion

Fast nu skrev jag ju vad jag känner känslomässigt, sedan hur jag gör i verkligheten är ju en annan sak. För SJÄLVKLART får han hålla precis hur mycket han vill, kan och orkar!!!
Han är själv med henne varje kväll då jag går ut och fixar med hästarna någon timme!
 
Sv: Reflektion

OK, då så! :)
Tolkade det som du inte släppte in honom. Vad man känner kan man ju inte rå för, bara man handlar förnuftigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 801
Senast: alazzi
·
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 423
Senast: Treo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 011
Senast: cirkus
·
V
Gravid - 1år Min dotter fyller 1 år om ett par veckor och redan börjar folk undra lite smått om det är någon tvåa planerad i framtiden. Jag vet att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 262
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp